گام بلند پورتو به سوی قهرمانی/ "طارمی" بازهم گلزنی کرد + فیلم

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود با برتری برابر توندلا یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ فوتبال پرتغال نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم فوتبال پرتغال، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۱:۳۰  یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم بحران‌زده توندلا رفت که موفق شد با نتیجه قاطع چهار بر صفر به برتری برسد.

پورتو که در آخرین بازی خود در لیگ اروپا مقابل المپیک لیون شکست خورده بود، به دنبال جبران آن شکست در بازی امشب بود. از سوی دیگر یاران طارمی درپی این بودند تا با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

با این حال پورتو ابتدا در دقیقه ۴۵ با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد. مهاجم تیم ملی ایران، فصل درخشانی را سپری می‌کند.

او که ۷۷ دقیقه در زمین حضور داشت، در پایان به‌عنوان‌ بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 در دقیقه ۶۷ توندلا در پی اخراج هرناندو ۱۰ نفره شد تا کار پورتو برای برتری در این دیدار آسانتر شود.

گلانو، فابیو ویرا و فرانسیسکو کونسیسائو سه بار دیگر در دقایق ۷۳، ۷۶ و۷۸ برای پورتو گلزنی کردند تا یاران طارمی در این جدال به برتری برسند.

پورتو با سه امتیاز این دیدار، ۷۰ امتیازی شدند و اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم جدول به ۹ رساندند تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

توندلا نیز با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی پرتغال قرار دارد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
کد خبر: 26160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha