آغاز پذیرش شیبا و دوج‌کوین توسط سینماهای زنجیره‌ای AMC

سینماهای AMC که در ماه نوامبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم نمود تا هزینه بلیط و دیگر خدمات را با بیت کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر پرداخت کنند حالا این امکان را برای دوج کوین و شیبا هم فراهم کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛سینمای AMC، بزرگ‌ترین سینما زنجیره‌ای در جهان، پس از ماه‌ها منتظر گذاشتن جوامع حامی شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE)، سرانجام پذیرش این دو میم کوین را آغاز کرد.

این خبر را آدام آرون (Adam Aron)، مدیرعامل این شرکت در اوایل امروز در توییتر اعلام کرد.

مجموعه سینمایی AMC در ابتدا قرار بود در ۱۹ مارس پشتیبانی از این دو میم کوین را در وب‌سایت و برنامه تلفن همراه خود اضافه کند، اما این امر بیش از یک هفته قبل اتفاق افتاد.
 

این سینمای زنجیره‌ای به برگزاری نظرسنجی‌های توییتری پرداخت که آیا باید با ادغام دوج کوین و شیبا پیش برود یا خیر. پس از دریافت یک پاسخ بله قاطع از سوی جوامع کریپتو، آرون گفت که شرکت او کار بر روی امکان پرداخت با این دو ارز دیجیتال را آغاز کرده است.

سینماهای AMC در ماه نوامبر این امکان را برای مشتریان خود فراهم نمود تا هزینه بلیط و دیگر خدمات را با بیت کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر پرداخت کنند.

در حال حاضر آرون مطمئن نیست که آیا ارز دیجیتال نقش مهمی در تجارت او خواهد داشت یا خیر. این مدیر ۶۷ ساله اخیراً به فاکس نیوز گفت که باید "صبر کند و ببیند" آیا چنین خواهد شد یا خیر.

روش‌های پرداخت مرسوم‌تر مانند گوگل پی (Google Pay) و اپل پی (Apple Pay)، در حال حاضر بیش از نیمی از خرید بلیط این شرکت را تشکیل می‌دهند.

آرون ایده انتشار ارز دیجیتال خود AMC را در ماه نوامبر مطرح کرد، اما این طرح هنوز در جریان است.

این شرکت همچنین به حوزه توکن‌های غیر مثلی (NFT) ورود کرده است. این شرکت در ماه ژانویه، بیش از نیم میلیون NFT «من مالک AMC هستم» به سهامدارانش اهدا نمود.

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 26059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha