بنیانگذار اپل، بیت‌کوین را "طلای خالص" نامید

وزنیاک بیت کوین را «شگفت انگیزترین معجزه ریاضی» نامید.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  استیو وزنیاک (Steve Wozniak)، یکی از بنیانگذاران اپل، در مصاحبه اخیر خود با Business Insider، سخنانی در تمجید از بیت کوین داشت و بزرگترین ارز دیجیتال را «ریاضیات طلای خالص» توصیف کرد.

این مهندس الکترونیک و برنامه نویس اسطوره‌ای کامپیوتر خوش‌بینی کمتری نسبت به صنعت گسترده رمزارزها دارد. او در این مصاحبه به تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال که به صورت روزانه ایجاد می‌شوند، اشاره کرد و اظهار داشت که بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال دچار ارزشگذاری بیش از حد هستند.
وزنیاک می گوید که سازندگان توکن سعی می کنند خریداران را با تأییدیه های افراد مشهور جذب نمایند.

او همچنین از سرمایه‌گذاران خواست تا با خوش‌بینی به بنیان‌گذاران استارت‌آپ نزدیک شوند، زیرا شناسایی یک اپل دیگر چالش برانگیز است. وی گفت: "آنها ممکن است یک اپل دیگر باشند، و شما هنوز نمی توانید آن را مشاهده کنید و هیچ راهی برای محاسبه آن وجود ندارد."

وزنیاک همچنین در مصاحبه اخیر خود با فوربس مکزیک، بیت کوین را «شگفت انگیزترین معجزه ریاضی» نامید. با این حال، او در ماه اکتبر پیش‌بینی کرد که دولت‌ها بیت کوین را ممنوع خواهند کرد."

او اظهار داشت: "مشکل اینجاست که دولت هرگز اجازه نخواهد داد که بیت کوین از کنترل آنها خارج شود. اگر به این نقطه می‌رسیدیم که همه چیز با رمزارز انجام می شد و از مجرای دولت ها برای نظارت و مالیات و همه اینها نمی گذشت، دولت ها آن را ممنوع می کردند."

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 25939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha