سکته مغزی پدر پس از مرگ پسر قهرمانش! / این داستان پایان ندارد؟

پدر محسن قاسمی به دنبال ناراحتی از درگذشت پسرش دچار سکته مغزی شد.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  ، محسن قاسمی قهرمان سابق کشتی فرنگی آسیا در پی آسیب‌های شدید مغزی بعد از بستری شدن در کمپ ترک اعتیادی در بروجرد و بعد از تحمل دو سال درد و رنج و زندگی نباتی، روز ۲۳ دی ماه و در سن ۳۱ سالگی درگذشت.

مرگ محسن قاسمی ضربه سنگینی برای پدر و مادرش و همچنین خانواده‌اش بود، به طوری که جهانگیر قاسمی، پدر محسن که به شدت از این ضایعه بی‌تابی می‌کرد، چند روز بعد از گذشت چهلم فرزندش، در حالی که ضارب اصلی نیز دستگیر شده بود، دچار سکته مغزی شد.

مرتضی قاسمی برادر قهرمان فقید کشتی فرنگی در این مورد گفت: پدرم چند روزی در بروجرد بستری شد، اما بعد او را به خانه آوردیم. متأسفانه از دست و پا افتاده است، چون در حین سکته از پله‌ افتاده و مهره‌های گردنش آسیب جدی دیده است. حالا مادرم که دو سال از محسن پرستاری می‌کرد، پرستار پدرم شده است. خانواده ما در پی اتفاقی که برای محسن رخ داد، نابود شد.
۲ ماه پیش ویژه برنامه فیتیله پیچ برنامه تخصصی کشتی از سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به موضوع پرونده تلخ محسن قاسمی پرداخته بود که مورد توجه بسیاری قرار گرفت این برنامه را در لینک زیر ببینید:



همچنین لینک زیر را ببینید:
جوان ناکام محسن قاسمی و تمام!

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 25936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha