معامله ۱۵۱۱میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

بیش از ۱۵۱۱میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۲۲۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۵۱۱میلیارد و ۳۶۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۶۸۸هزار و ۴۶۳میلیارد ریال در بیش از ۱۴۶میلیون و ۸۷۱هزار و ۵۴۱دفعه طی ۲۲۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۷۰میلیارد و ۳۲۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۹۱۳هزار و ۶۲میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲۸روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۲۶هزار و ۵۵۴واحد کاهش، معادل ۲.۰۳درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۸۱هزار و ۱۵۳واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۰۵هزار و ۶۴۴واحد کاهش، معادل ۲۴.۰۲درصد افت کرده و رقم ۳۳۴هزار و ۱۵۷واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۶هزار و ۷۶۶واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۷۵هزار و ۸۶۵واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸هزار و ۷۳۱واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۶۴هزار و ۱۸واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۷۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۳درصد افت همراه شده‌اند.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 25906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha