هدف بورس تهران ارائه خدمات به اهالی بازار سرمایه

مدیر عامل شرکت بورس تهران با تاکید براینکه هدف بورس ارائه خدمات به به اهالی بازار سرمایه است، گفت: دنبال این هستم که دیتاسنتر به عنوان یک شرکت مجزا به کار خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، «محمود گودرزی» روز یکشنبه در آیین رونمایی و افتتاح رسمی از بزرگترین دیتاسنتر و تندیس بورس تهران، اظهار داشت: بورس تهران افتخار دارد تا در این روز مبارک از بزرگترین مرکز داده بازار سرمایه رونمایی کند.

وی گفت: کمک‌های سازمان بورس باعث شد تا قدم‌های بزرگی برای مرکز داده برداشته شود.

گودرزی گفت: دو پست برق در نقاط مختلف تهران به بورس تهران سرویس می‌دهند و زمانی که این دو نقطه دچار بحران شوند، ژنراتورها به کمک خواهند آمد و با این اقدام دیگر در زمان قطعی برق با مشکل مواجه نمی‌شویم.

وی ادامه داد: یک نرم افزار به روز شده توسط پیمانکاران در نظر گرفته شده است و فرآیند بورس تهران ورودی‌ها و خروجی‌ها را از این طریق مورد کنترل قرار می دهد.

گودرزی خاطرنشان کرد: همکاران ما زیرساخت پروتکل امنیتی را براساس استانداردهای روز دنیا تربیت داده‌اند و اولویت ما این است تا به شرکت‌های و ارکان بازار سرمایه سرویس دهیم.

مدیر عامل شرکت بورس تهران افزود: پروتکل های امنیتی در این مرکز براساس استانداردهای روز دنیا انجام و همچنین از نرم افزارهای به روز توسط پیمانکاران استفاده شده است. در آینده نیز از سایتی که پروتکل‌های امنیتی در بستر دیجیتال داشته باشد، رونمایی خواهد شد.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 25892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha