شهر لوگانو سوئیس ارزهای دیجیتال را برای پرداخت مالیات می‌پذیرد

بر اساس اعلام رسمی، تتر اوپریشنز لیمیتد (Tether Operations Limited)، پلتفرم مبتنی بر بلاک چین تامین کننده بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، با مدیران محلی در لوگانو سند همکاری امضا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شهر لوگانو، پایتخت اقتصادی ایتالیایی زبان جنوب سوئیس به عنوان بخشی از همکاری جدید خود با ارائه دهنده استیبل کوین تتر، ارزهای دیجیتال را برای پرداخت مالیات خواهد پذیرفت. بر اساس اعلام رسمی، تتر اوپریشنز لیمیتد (Tether Operations Limited)، پلتفرم مبتنی بر بلاک چین تامین کننده بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، با مدیران محلی در لوگانو سند همکاری امضا کرده است.
گفتنی است که تتر با همکاری مقامات لوگانو، در این شهر یک مرکز برای پذیرش هر چه بیش‌تر بلاک چین ایجاد کرده تا لوگانو را به یک هاب اصلی بلاک چین تبدیل کند. این شهر به دنبال آن است تا شهروندان و شرکت‌ها بتوانند مالیات‌های خود را در آینده نزدیک از طریق ارزهای دیجیتال بپردازند و در انتظار چند مجوز رسمی و پروژه‌های زیرساختی هستند. در این اطلاعیه گفته شده که هدف نهایی، پذیرش ارزهای دیجیتال برای تمامی پرداخت‌ها برای کالاها و خدمات و معادل‌سازی سازی آن با ارز فیات است.

۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 25807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha