اختلال سراسری در اینترنت/آتش سوزی در شرکت ارتباطات زیرساخت

کاربران اینترنت در ایران می گویند از صبح جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ با اختلالات فراوانی در اینترنت روبرو شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، اختلال سراسری در اینترنت امروز باعث مشکلات زیادی برای کاربران شد. آنطور که گزارشهای مختلف از استانها به خبرآنلاین رسیده، در برخی استانها اشتراک اینترنت خانگی با کندی و قطعی فراوانی همراه است. همچنین اینترنت ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف دارای شرایط مشابهی است.

کاربران موبایل هم می گویند اینترنت ارائه شده از سوی دو اپراتور اصلی موبایل در کشور از صبح جمعه با اختلال و کندی همراه بوده است.

برخی گزارشها همچنین می گوید دسترسی به سایتهای خارج از کشور و شبکه های اجتماعی برای برخی کاربران محدود شده و عملا آنها تنها به سایتهایی که میزبان در داخل کشور دارند، دسترسی پیدا کرده اند.

آتش‌سوزی علت اختلال اینترنت در برخی مناطق تهران و البرز اعلام شد

 رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بود که به سرعت برطرف شد.

«مهدی سالم» در خصوص اختلال محدود و کوتاه مدت اینترنت در استان های تهران و البرز، در توییتر نوشت: «اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.

وی در توییتی دیگر اعلام کرد: «به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت زیرساخت، اینترنت بخشی از مشترکان قطع شده است. همکارانم در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند».

۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 25801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha