جزئیات جدید از  عرضه سهام سرخابی‌ها/ مردم می توانند حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از سهام را بخرند

کسانی که کد بورسی دارند ‌روز ۱۵ اسفند(یکشنبه آینده) می‌توانند از طریق فرابورس ایران در افزایش سرمایه این دو باشگاه در قالب خرید حق تقدم سهام مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم؛ روز گذشته در حالی مدیرعامل فرابروس از احراز شروط ۵ گانه این شرکت توسط سازمان خصوصی‌سای و درج نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه نارنجی‌رنگ فرابورس خبر داد که بر این اساس قرار است یکشنبه آینده(۱۵ اسفند) از سرخابی‌های پایتخت در بازار سرمایه پاگشایی شود.

بر این اساس ‌روز ۱۵ اسفند(یکشنبه آینده) کسانی که کد بورسی دارند می‌توانند از طریق فرابورس ایران در افزایش سرمایه این دو باشگاه در قالب خرید حق تقدم سهام مشارکت کنند.

در مرحله نخست قرار است معادل ۵۰ درصد سرمایه ثبت شده هر یک از این دو باشگاه که حدود ۳۵۰ میلیارد تومان می‌شود را مردم و هواداران از طریق مشارکت در افزایش سرمایه سرخابی‌ها خریداری کنند.

در این راستا همه افرادی که کد معاملاتی دارند اعم از افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند در پذیره‌نویسی و خرید حق تقدم سهام دو باشگاه سرخابی‌ها مشارکت کنند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته آینده افزایش سرمایه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق سلب حق تقدم صورت می‌گیرد؛ به این معنا که منابع به دست آمده از این طریق طبق قوانین بازار در خود دو باشگاه استفاده می‌شود و صرف افزایش سرمایه خواهد شد.

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 25729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha