سجاد غریبی سه سال پیش چه کسی را بلاک کرد؟ آیا هالک ایرانی فوتوشاپ است؟! + ویدیو و تصاویر

سه سال پیش یک نفر با ارائه مدارکی ثابت کرد که سجاد غریبی از تکنیک های فوتوشاپ برای عکس هایش استفاده کرده است اما فقط یک ساعت بعد از این ادعا ، صفحه سجاد غریبی به روی این فرد بسته شد و حالا بعد از سه سال باز هم این شایعه مطرح است که آیا واقعا عکس های سجاد غریبی فوتوشاپ بوده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ حالا همه جای فضای مجازی مملو از تصاویر سجادغریبی است که مقابل مارتین فورد مقهور شده و انچه مردم از هالک ایرانی میبینند اصلا شبیه عکس هایش نیست. سوال اصلی اما اینجاست که آیا تصاویر او واقعی نبوده اند؟ 

یک جستجوی اینترنتی ساده نشان می دهد که ۳ سال پیش یک ایرانی متخصص فوتوشاپ با بررسی چند عکس سجاد غریبی اثبات کرده است که تصاویر او آغشته به تکنیک های فوتوشاپی است و جالب تر وقتی است که او همین نکات را به اطلاع مدیر صفحه سجاد غریبی می رساند و چند دقیقه بعد دسترسی او به صفحه هالک ایرانی قطع می شود.  
این ویدیو را ببینید:

ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. دیدار رسمی این دو نفر قرار است دوم آوریل در سالنO۲  برگزار شود اما این دو نفر که در دبی حضور دارند روز پنجشنبه برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این تقابل هر دو آماده بودند تا با دیگری مقابله کنند اما این هالک ایرانی بود که موفق شد فورد را به زمین بزند. 
پس از درگیری مختصری که روی زمین داشتند برای دومین بار سرپا کار را آغاز کردند و این بار فورد بود که با ضربه‌ای باعث شد که غریبی به زمین بیفتد. 

نبود اقدامات امنیتی کافی در رینگ مسابقه باعث شد افرادی که در حال فیلم‌برداری از این تقابل بودند وارد رینگ شده و در نهایت این رقابت را نیمه‌کاره متوقف کنند.

نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است. 
عجیب تر اینکه ویدیویی از سجاد غریبی به محض ورود به دوبی منتشر شده است که شیوه راه رفتن او کمی عجیب به نظر می رسد:

 

این از اخرین تصویرسازی های مجازی برای سجاد غریبی است که حالا با انتشار ویدئوی درگیری اش با مارتین فورد مشخص شده که همه این تصاویر کار دست فتوشاپ کاران عزیز بوده است!




رقابت آنها که قرار است حدود یک ماه دیگر برگزار شود در چهار وقت دو دقیقه‌ای خواهد بود و قرار است اتحادیه بوکس حرفه‌ای بر آن نظارت کند.

فورد و غریبی هرگز پیش از این تجربه مبارزه در رینگ را نداشته‌اند اما فورد سال‌ها در حال تمرین در رشته هنرهای رزمی ترکیبی بوده و یکی از علاقمندان جدی این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

سبک تمرینی غریبی پیش از این از سوی هواداران زیر سوال رفته بود و فورد نیز ویدیوهای عجیب منتشر شده از او را «شرم‌آور» خوانده بود. این ورزشکار بریتانیایی مدعی شده بود که پیروزی برابر غریبی در ماه آوریل دستاورد خاصی برای او به حساب نمی‌آید.

فورد پیش از این به میرر گفت:« من فقط می‌خواهم سرش را خرد کنم. این هیچ حس پیروزی یا غروری به من نمی‌دهد چون اساسا فکر نمی‌کنم که او چیزی برای عرضه داشته باشد و کاری کند که من احساس غرور کنم. این مبارزه برای من برطرف کردن چرندیاتی است که در چند سال اخیر مطرح شده است.»

 
زندگینامه سجاد غریبی

بیوگرافی سجاد غریبی،زندگینامه سجاد غریبی، عکس های سجاد غریبی

سجاد غریبی (هالک ایرانی) ورزشکار رزمی MMA متولد بیست و هشتم آذرماه سال ۱۳۷۰ در اهواز است . او به هالک ایرانی معروف است و از جهت رویارویی با مارتین فورد ترسناک ترین مرد جهان نامش بر سر زبان ها افتاده است.

تحصیلات

سجاد غریبی در دانشگاه بوشهر در رشته اقتصاد تحصیل کرده و لیسانس دارد.

شروع ورزش

پدربزرگ سجاد غریبی از پهلوانان بزرگ زورخانه بوده . سجاد غریبی هم ژنتیک پدربزرگ بی نصیب نبوده و از سن ۱۵ سالگی رشد عضلانی داشته است .

قد و وزن سجاد غریبی چقدر است

سجاد غریبی با ۱۸۴ سانتی متر قد و ۱۵۵ کیلوگرم وزن ، هیچ داروی استروئیدی استفاده نکرده است . او ژنتیکی دارای اندام درشت است.

سجاد غریبی از رشته پاورلیفتینگ و بدنسازی به سمت بوکس آمده و حالا با عنوان هالک ایرانی شناخته می شود.

بیوگرافی سجاد غریبی،زندگینامه سجاد غریبی، عکس های سجاد غریبی

وعده غذایی سجاد غریبی

سجاد غریبی روزانه بین ۷ تا ۱۴ وعده غذایی می خورد . به گفته ی خودش وعده های غذایی او در روزهای عادی نهایتا ۷ وعده و در مسابقان تا ۱۱ وعده می رسد.

معمولا ۵ پرس برنج و سیب زمینی آب پز و سفیده تخم مرغ در برنامه غذاییش است. روزی ۲ تا ۳ ساعت ورزش می کند و در شبانه روز ۸ ساعت می خوابد.

آغاز فعالیت حرفه ای

سجاد غریبی از سال ۸۶ و در سن ۱۶ سالگی بدنسازی را آغاز کرده و پس از آن به صورت حرفه ای و به مدت ۷ سال در رشته پاورلیفتینگ حضور داشته است.

پس از آن به ورزش بوکس روی آورد و از وزن ۱۷۷ کیلوگرم به ۱۵۵ کیلو وزنش را کاهش داده است.

افتخارات

برخی افتخارات هالک ایرانی:

  • کسب مقام در مسابقات پرس گناوه در سال ۸۸
  • کسب مقام در مسابقات پرس در سال ۸۹

بیوگرافی سجاد غریبی،زندگینامه سجاد غریبی، عکس های سجاد غریبی

تشابه اسمی با جلاد داعش

در خردادماه سال ۹۵ ، عکس های سجاد غریبی در فضای مجازی با عنوان «جلاد داعش» پیچید و در مدت کمی به شهرت رسید.

مدتی بعد روزنامه «دیلی میل» لندن مقاله ای چاپ کرد با عنوان «هالک روی کره زمین زنده است» چهره دیگری از سجاد برای مردم جهان ساخت.

بیوگرافی سجاد غریبی،زندگینامه سجاد غریبی، عکس های سجاد غریبی

الگوها

سجاد غریبی در میان ورزشکاران معروف علاقه ی زیادی به «بیت الله عباس پور» و « داداشی» دارد اما الگوی او حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) هستند.

مبارزه با داعش

سجاد غریبی پس از به شهرت رسیدن تصمیم گرفت که برای مبارزه با داعش به سوریه برود. اما پس از مدتی به دلیل داشتن قرارداد با یک کمپانی کشتی کج در امریکا ، وزارت ورزش با رفتن او به سوریه مخالفت کرد و به آرزویش نرسید.

شغل دوم

سجاد غریبی علاوه بر ورزش در آژانس املاک کار می کند .

القاب

لقب های سجاد غریبی:

  • ماشاله غول ایران
  • هرکول ایرانی
  • پهلوان
  • هالک ایرانی

سجاد غریبی و مارتین فورد

سجاد غریبی قصد دارد با مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان مبارزه کند . این مبارزه در سیزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در سالن ۲۰ هزار نفری لندن برگزار خواهد شد.

گفته شده در سال ۹۷ قرار بود سجاد با روماریو دوس سانتوس آلوس هالک برزیلی به مبارزه بپردازد که این مسابقه برگزار نشد.

۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 25584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رزمنده IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      23 3
      هنوز زوده خیلی باید کار بکنه که از این حالت پشم و پنبه در بیاد
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      18 3
      جان مادرت آبرومونو نبر پفک نمکی
    • کارتن خوابی آواره IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      7 5
      با هر کسی مبارزه کنه فقط کافیه دو دور با رقص پا بچرخوندش خودش دراز می کشه و میگه غلط کردم .
    • به شما چه IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      9 7
      اسم برنامه ای که باهاش این ازله روساخته چیه