تا پایان سال ۲۰۲۴  بیت کوین بازار صعودی به خود نخواهد دید!

بنیانگذار صرافی هیوبی Du Jun معتقد است که تا پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ بیت کوین بازار صعودی بخود نخواهد دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، او در مصاحبه اخیرش با CNBC اینطور اظهار داشت که با مشاهده چرخه های پیشین بازار به راحتی می توان دید که تا سه سال دیگر خبری از صعود این بازار نیست.
بنیانگذار هیوبی معتقد است که چرخه های بازار بیت کوین رابطه بسیار نزدیکی با هاوینگ آن دارد، زیرا سال هایی که هاوینگ بیت کوین در آن رخ داده بازار ارز دیجیتال هم رنگ صعود به خود گرفته است.

 همانطور که میدانید هاوینگ بعدی ۸۰۲ روز دیگر و چهارم ماه می ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد، از اینرو اگر تاریخ تکرار شود اواخر سال ۲۰۲۴ می توانیم شاهد بازار گاوی باشیم.

با پدیده هاوینگ پاداش ماینرها از ۶.۲۵ بیت کوین به ۳.۱۲۵ واحد بیت کوین در هر بلاک کاهش خواهد یافت. پس از هاوینگ اخیر که در ماه می ۲۰۲۰ رخ داد فعالیت بازار تا ماه اکتبر و نوامبر همان سال کاهش یافت و در اواسط ماه دسامبر شاهد اوج قیمت جدید بودیم.

ناگفته نماند که چرخه فعلی بازار از چرخه های پیشین متفاوت است، چراکه هم اکنون فاکتورهای تاثیرگذار یشتری از جمله سرمایه گذاران شرکت های بزرگ می توانند شرایط را تا حدودی تغییر دهند.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم هم در مصاحبه‌ای گفته بسیاری از توسعه دهندگان این حوزه به فرارسیدن زمستان کریپتو خوشآمد خواهند گفت.

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 25416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha