علیرضا دبیر با سفیر مکزیک دیدار کرد

گییرمو پوئنته اوردوریکا سفیر مکزیک در ایران صبح امروز مهمان رئیس فدراسیون کشتی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  علیرضا دبیر در این دیدار که به منظور همکاری های مشترک دوجانبه بین فدراسیون کشتی ایران و فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: یکی از اهداف ترسیم شده فدراسیون کشتی تعامل با سایر فدراسیون های بین المللی و امضای تفاهم نامه همکاری است که در قالب آن کشتی ایران می تواند از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به کشتی مکزیک کمک های لازم را انجام دهد.

دبیر اشاره کرد: آماده ایم که میزبان تیم های کشتی مکزیک برای برگزاری اردوهای مشترک در کمپ تیم های ملی کشتی باشیم و همچنین نسبت به ارسال مربیان با دانش و توانمند ایرانی به کشور مکزیک برای آموزش کشتی گیران این کشور اقدام نماییم.

سفیر مکزیک نیز با استقبال از پیشنهاد فدراسیون کشتی، ابراز امیدواری کرد تا با رایزنی با فدراسیون کشتی مکزیک مقدمات امضای تفاهم نامه بین دو فدراسیون کشتی را مهیا کند.

در ادامه این نشست سفیر مکزیک بازدیدی از امکانات کمپ تیم های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه های کشتی شهید مصطفی صدرزاده و شهید ابراهیم هادی داشت و در جریان امکانات و زیرساخت های فراهم شده در این مجموعه قرار گرفت.

فدراسیون کشتی ایران در راستای اهداف بین المللی خود پیش از این نیز با فدراسیون های صربستان، بلغارستان، عراق، ترکیه و .. اقدام نموده و به دنبال این است که کشورهایی که در آن رشته کشتی مورد توجه قرار دارد،  از پتانسیل بالای فنی و سخت افزاری کشتی ایران به جهت رشد و توسعه کشتی خود استفاده نمایند.

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 25404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha