هند به دنبال نسل‌کشی مسلمانان مانند میانمار است/حلول صهیونیسم در هندوییسم!

امین رضایی نژاد معتقد است که موضوع نسل کشی مسلمانان در هند موضوعی کاملا جدی است و شاهد نسل کشی مسلمانان به سبک میانمار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛جدیدترین قسمت برنامه «نقش جهان»، با موضوع « اسلام ستیزی در هند و نقش دولت در گسترش آن» و با اجرای شروین طاهری به روی آنتن شبکه افق رفت.

در برنامه شب گذشته «نقش جهان»، پیرامون موضوع ذکر شده، گفت و گویی با دکتر امین رضایی‌نژاد کارشناس مسائل شبه قاره صورت گرفت.

امین رضایی‌نژاد کارشناس مسائل شبه قاره در این برنامه گفت: در قانون اساسی هند، خلأهای زیادی وجود دارد که موجب می‌شود حزبی افراطی مانند "بهاراتیا جاناتا پارئی" بر سر کار آید، حزبی که در مخالفت با حجاب و مسلمانان، قانون تصویب می‌کند و آمار جعلی مانند آمار مرگ و میر پایین نوزادان را اعلام می کند.

وی با بیان اینکه زبان رایج کشور هند انگلیسی است، افزود: بعد از ورود انگلستان به هندوستان، ذیل هندوئیسم، ۶ مذهب شکل گرفت که هر یک فلسفه سیاسی خاص خود را دارند اما یک ژنرال انگلیسی برای اولین بار دستور زبان سانسکریت را نوشت و از آن در کشور هند مورد استفاده قرار گرفت.

حلول صهیونیسم در هندوییسم

رضایی نژاد اضافه کرد: احزاب افراطی هندو، همان استدلال صهیونیست‌ها را بر زبان می آورند و می‌گویند غیر از هندوها نباید کسی در هند زندگی کند و این موضوع باعث شکل گیری چالشهای بزرگ و جدی در کشور هند شد.

کارشناس مسائل شبه قاره به بیان روایتی پرداخت و گفت: نخست وزیر هند در یک سخنرانی رسمی، عنوان کرد بُت رسمی هندوها که یک انسان با سر فیل است، اصلا مورد عجیبی نیست و نشان می‌دهد ۶ هزار سال پیش جراحی پلاستیک وجود داشته است!

کشمیر، قربانی استقلال خواه هندیها

رضایی نژاد گفت: سرکوب مردمان کشمیر توسط هند، در واقع یک الگوسازی برای دیگر قومیت‌ها و مناطق است به این معنا که اگر دم از استقلال‌خواهی بزنند، همین شیوه نیز بکار گرفته می‌شود، این در حالی است که قسمت‌هایی جدایی‌طلب و متمایل به کشورهای همسایه در هند وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوع نسل‌کشی در هند موضوعی کاملا جدی است، یادآور شد: این اتفاق، مشابه همان نسل کشی میانمار است، در واقع قضیه برمه، یک تست برای ارزیابی واکنش مسلمانان نسبت به چنین کشتاری بوده که با برنامه ریزی انجام شده، ارزیابی مرحله دوم آن هم در کشمیر رخ داد و قوانین ضد حجاب هم به اسم سکولاریسم، در همین راستا اجرایی شد.

رضایی نژاد اظهار داشت: هندوها، به تبعیت از کشور امریکا یوگا را به عنوان یک ورزش در سطح جهانی ثبت و معرفی کردند و از این ابزار فرهنگی بهره بردند؛ در حالیکه یوگا به دلیل عدم تحرک هیچگاه به عنوان یک ورزش معرفی نشده، بلکه حالتی است که عوارض زیادی را هم به دنبال دارد.

به عقیده این کارشناس مسائل شبه قاره، مسلمانان هند فریب کنگره را خورده اند و نتیجه این اعتماد، پراکندگی فراوان مسلمانان در این کشور است.

وی با بیان اینکه معامله هند و صهیونیست‌ها، توسط سعودی‌ها شکل گرفت، خاطر نشان کرد: هندوئیسم توسط انگلستان خلق شد تا با جریان انقلابی دوبندی‌ها مقابله کند.

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 25391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha