ببینید: شاهکار سرباز فداکار نیروی انتظامی + تقدیر فرمانده پلیس

ویدیوی جالب از لحظه فداکاری سرباز وظیفه نیروی انتظامی را ببینید که با مهار خودروی بدون راننده جان کودک داخل ماشین را نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛هفته گذشته سرباز وظیفه شناس نیروی انتظامی در اقدامی فداکارانه در حالیکه از دیسک کمر رنج می برد با مشاهده خودرویی که بدون راننده در حال حرکت بود ، مانع از برخورد این خودرو با خودروهای عبوری شد غافل از اینکه با این اقدامش جان کودکی که درون ماشین بود را نجات داده است . 
فیلم دوربین های مدار بسته از این دلاوری سرباز وظیفه شناس را ببینید:

در همین ارتباط  فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدام شایسته دو سرباز وظیفه شناس قدردانی کرد و نوشت: اقدام خالصانه و بی ریای شما، موجب عزیزترشدنتان در قلب ملت فهیم ایران اسلامی شده است و در پاسداشت حس وظیفه شناسی، انسان دوستی و عمل خیرخواهانه تان، شایسته تقدیر هستید.

 طی روزهای اخیر اقدام دو سرباز وظیفه شناس در بازگرداندن مقدار قابل توجهی طلا به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین واکنش سریع در راستای جلوگیری از حرکت خودروی ایستا، بدون راننده و دارای سرنشین کودک در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است، به گونه ای که این عمل شایسته  سربازان وظیفه مورد تقدیر بسیاری از مردم و اصحاب رسانه قرار گرفته است.

در پی اقدام این دو جوان سرباز وظیفه شناس، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از سربازان وظیفه «مهران سربازی» و «مهدی اسدی» قدردانی کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام خطاب به دو سرباز وظیفه شناس نوشت: فرزندان عزیزم؛ سرباز وظیفه مهران سربازی و سرباز وظیفه مهدی اسدی، نام و مقام مقدس سرباز در نظام دینی و ملی ما دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی است و اقدام خالصانه و بی ریای شما، موجب عزیزترشدنتان در قلب ملت فهیم ایران اسلامی شده است و در پاسداشت حس وظیفه شناسی، انسان دوستی و عمل خیر خواهانه تان، شایسته تقدیر هستید.

بر خود فرض می دانم از شما جوانان برومند و شریف سرزمین عزیزمان ایران اسلامی  قدردانی نمایم و امیدوارم که همواره در مسیر کسب رضایت خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی"  منصور و سعادتمند باشید.

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 25352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      2 0
      آفرین، چرا این خبر ها دیده نمیشه و هیچ نظری نیست پاش، دنیا پر از آدم های خوبه