دوج‌کوین در کف تاریخی، انباشت توسط نهنگ‌ها/ارزی که محبوب ثروتمندترین مرد جهان است

داده های اخیر وال استتس (WhaleStats) نشان می دهد که نهنگ ها در حال انباشت دوج کوین (DOGE) هستند، در حالی که قیمت آن در حدود سطح تاریخی ۰.۱۵ دلار قرار گرفته است. نهنگ ها معمولاً در کف یا در طول دوره تثبیت به انباشت می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  طبق داده‌های وال استتس، دوج کوین به فهرست ۱۰ توکن با بیشترین میزان خرید توسط نهنگ های BSC بازگشته است. در زمان نگارش این خبر، ۱,۰۰۰ نهنگ برتر BNB دارای مقادیر عظیمی دوج کوین به ارزش ۴۶,۰۷۰,۲۸۴ دلار یا ۳۲۴,۹۵۰,۰۷۳ واحد دوج هستند.
دوج کوین همچنین در فهرست ۱۰ دارایی برتر هلد شده توسط نهنگ‌های بایننس (Binance) قرار دارد.

بر اساس داده های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، دوج کوین با ۶.۸۵ درصد افزایش روزانه عملکرد بسیار خوبی نسبت به بقیه بازار داشته است. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه ۰.۱۵۷ دلار، با قیمتی در حدود ۰.۱۴۶۲ دلار معامله می شود.

دوج کوین ممکن است شاهد یک بازگشت صعودی باشد، زیرا هنگامی که حمایت کلیدی ۰.۱۴ دلار را لمس کرد، یک کندل سبز در نمودار روزانه آن شکل گرفت. در نتیجه، یک کندل انتقالی معروف به "دوجی" ایجاد شده است که نشان دهنده کشاکش بین خرس ها و گاوهای بازار ست. کندل های دوجی، زمانی که در انتهای روندها قرار می گیرند ممکن است معکوس شدن جهت قیمت را نشان دهند.

بیلی مارکوس (Billy Markus)، مهندس IT و معروف به شیبتوشی ناکاموتو که در سال ۲۰۱۳ دوج کوین را پایه گذاری کرد، در اوایل فوریه و در حالی که در مورد قیمت این میم کوین صحبت می کرد، بر اهمیت منطقه نزدیک به سطح ۰.۱۵ دلار تأکید نمود. وی در توییتی نوشته بود: "دوج کوین در حال همراهی با دوست قدیمی خود یعنی ۱۵ سنت است."

او همچنین اظهار داشت که همراهی با ۰.۷۳ دلار به عنوان بالاترین قیمت تاریخ دوج، بسیار کوتاه مدت بوده است. در روند صعودی، سطح ۰.۱۵۷ دلار همچنان یک مانع کلیدی برای گاوها باقی مانده است که در صورت افزایش فشار خرید، می توانند آن را فتح نمایند.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 25136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha