قابلیت کریپتویی گوشی های سامسونگ جدید S۲۲

سامسونگ غول الکترونیک کره جنوبی، از جدیدترین گوشی هوشمند خود را که دارای ویژگی‌ها و عملکردهای رمز ارزی است، رونمایی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، سامسونگ ، این غول فناوری کیف پول خود را در رویداد مجازی “Unpacked ۲۰۲۲” معرفی کرد که در آن از گوشی هوشمند جدید Galaxy S۲۲ Ultra نیز رونمایی شد.

این کیف پول می‌تواند «به محصولات دیجیتال پیچیده (مانند ارزهای دیجیتال) دسترسی پیدا کند و آن‌ها را کاوش کند». همچنین می‌تواند به‌طور ایمن شناسه‌های شخصی مانند شناسه‌های دانشجویی، گواهی‌نامه‌های رانندگی، و شناسه‌های دولتی، به‌علاوه کلیدهای دیجیتال خانه یا ماشین، کارت‌های اعتباری و نقدی، کارت‌های پرواز و سوابق واکسیناسیون را ذخیره کند.

این کیف پول با پلتفرم پرداخت خود شرکت یعنی Samsung Pay کار خواهد کرد. امنیت آن توسط پلتفرم Knox Vault سامسونگ تأمین می‌شود که اطلاعات حساس و کلیدهای زنجیره بلوکی را رمزگذاری کرده و آن را از سیستم عامل اصلی گوشی جدا می‌کند.

سامسونگ در رقابت با اپل

این کیف پول جدید در رقابت مستقیم با کیف پول اپل است که اطلاعات شخصی حساس را به صورت ایمن ذخیره می کند. با این حال، سامسونگ با فعال کردن ذخیره‌سازی و پرداخت دارایی‌های کریپتو یک قدم جلوتر است. گرچه در اطلاعیه ۱۰ فوریه سامسونگ اطلاعات بسیار کمی در مورد عملکرد کریپتو، توکن‌های پشتیبانی شده و سیستم ذخیره دارایی وجود داشت.

در ۸ فوریه، اپل بهبودهایی را در سیستم Apple Pay خود با برنامه‌ای برای معرفی «Tap to Pay» در آیفون اعلام کرد.

این ویژگی عملکردهای پرداخت بدون تماس را به بازرگانان در سراسر ایالات متحده ارائه می‌دهد، اما هیچ پشتیبانی از ارزهای دیجیتال وجود ندارد زیرا غول فناوری همچنان نسبت به آن‌ها بدبین است.

سامسونگ و متاورس

سامسونگ دستگاه‌های گلکسی جدید خود را در فضای مجازی سامسونگ ۸۳۷X در دسنترالند متاورس رونمایی کرد. بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در این رویداد مجازی شرکت کردند که در آن می‌توانستند گوشی‌های هوشمند پریمیوم جدید را نیز پیش‌سفارش دهند.

این شرکت در اوایل ژانویه اولین شعبه خود را با شباهت به فروشگاه ۸۳۷ در متاورس افتتاح کرد. در آن زمان، این شرکت گفت: «این اقدام یکی از بزرگترین خریدهای زمین با نام تجاری در تاریخ دسنترالند است.»

سامسونگ همچنین به سمت بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) حرکت کرده است. در اوایل ژانویه، BeInCrypto گزارش داد که مجموعه تلویزیون‌های این شرکت در سال ۲۰۲۲ به طور بومی از NFT ها پشتیبانی می‌کنند که به مشتریان اجازه می‌دهد هنرهای رمز ارزی را مستقیماً از طریق یک پلتفرم در تلویزیون‌های هوشمند آن خریداری کنند.

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 25108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha