ببینید / فیلم جدید از گل جنجالی ۱۲نفره استقلال به هوادار

فرضیه ۱۲ نفره بازی کردن استقلال مقابل هوادار برای ثانیه‌هایی، پیروزی آخر این تیم را وارد حاشیه کرده است.حالا یک ویدیوی جدی منتشر شده که به خوبی موید ۱۲ نفره شدن استقلال در لحظه وقوع گل را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، استقلال در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر، هوادار را در یک بازی سخت با نتیجه ۱-۲ شکست داد. استقلالی‌ها این‌بار برای زدن گل برتری، تا دقایق پایانی منتظر ماندند اما سرانجام، به هدف‌شان رسیدند. انتشار یک عکس از شادی گل این تیم، حاشیه‌های زیادی برای‌شان ایجاد کرد. در تصویر شادی گل استقلال، امیرحسین حسین‌زاده در حلقه شادی این تیم بوده است. بازیکنی که لحظاتی پیش از زده شدن کرنر منجر به گل استقلال، جایش را به امیرعلی صادقی داد. حسین زاده زمان زده شدن گل استقلال، هنوز در محوطه زمین حضور داشت.
حالا این ویدیوی جدید نشان می دهد که بازیکن استقلال بعد از تعویض وارد زمین می شود و به همراه هم تیمی هایش حتی شادی می کند. 

 

تیم ۱۲ نفره؟

عکس حضور حسین‌زاده در زمین، ابتدا توسط کانال‌های هواداری دیگر مدعیان قهرمانی دست به دست شد. آن‌ها مدعی بودند استقلال ۱۲ نفره بازی کرده و نتیجه بازی، باید ۳ بر صفر شود. اظهار نظر حیدر سلیمانی کارشناس داوری، این صحنه را جنجالی‌تر کرد؛ «در این صحنه اتفاقی افتاد که مرا یاد بازی سال گذشته سایپا و پیکان انداخت. همان مسابقه‌ای که پیکان از شش تعویض استفاده کرد و بازیکن تعویضی ششم ثانیه‌هایی در زمین بود. در دیدار هوادار و استقلال هم امیرحسین حسین‌زاده که ثانیه‌هایی پیش از گل مطهری از زمین بیرون آمد، لحظه به ثمر رسیدن گل مطهری در گوشه محوطه جریمه تیم هوادار حضور داشت. حتی زمان به ثمر رسیدن گل، ۲ متر در زمین است و همراه با هم تیمی‌هایش خوشحالی می‌کند. حسین‌زاده پس از تعویض نزدیک به ۱۵ ثانیه در زمین بود و اکنون کمیته انضباطی باید این بحث را بررسی کند زیرا استقلال در زمان زدن گل ۱۲ نفره بود. داور باید ضمن کارت زرد نشان دادن به حسین‌زاده، گل را مردود می‌کرد که این کار را انجام نداد».

جوابیه استقلال

اظهار نظر سلیمانی، باعث شد این فرضیه به وجود بیاید که حسین‌زاده در زمان زدن گل استقلال، از زمین خارج نشده و این تیم ۱۲ نفره بوده است. باشگاه استقلال هم در جواب، فیلمی منتشر کرده که نشان می‌دهد حسین‌زاده، بلافاصله بعد از بالا رفتن تابلوی تعویض و ورود صادقی، از زمین خارج شده و به سمت نیمکت حرکت می‌کند. در لحظه زده شدن کرنر، حسین‌زاده برای کوتاه کردن مسیرش برای رسیدن به رختکن، چند قدم وارد زمین می‌شود. موضوعی که مثل تخلف ورود بازیکنان ذخیره به زمین به حساب می‌آید و در صورت ورود کمیته انضباطی هم، فقط می‌تواند حسین‌زاده را بخاطر رعایت نکردن قوانین در زمان خروج از زمین، با جریمه روبرو کند. به خصوص که سمتی که حسین‌زاده برای کوتاه کردن مسیرش انتخاب کرده، مخالف سمت زده شدن کرنر و جریان بازی بوده است.

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 25103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha