عدم محدودیت دسترسی سهامداران خارجی به سایت Tsetmc/ دامین را تغییر دهید

سایت Tsetmc.ir به معامله گران داخلی اختصاص دارد به همین خاطر سهامداران خارجی برای دسترسی به آمار معاملات از طریق سایت tsetmc.com  اقدام کنند.

روح الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در مورد اخباری مبنی بر عدم دسترسی معامله‌گران خارج از کشور به سایت Tsetmc.ir، اظهار کرد: اصولاً مشاهده یا عدم مشاهده سایت Tsetmc.ir مانع از انجام معاملات سهامداران نمی‌شود، زیرا علاوه بر این وب سایت، داده‌های معاملاتی از طریق شرکت‌های کارگزاری نیز در دسترس سهامداران قرار می‌گیرد.

او افزود: سایت Tsetmc.ir به معامله‌گران داخلی اختصاص دارد، سهامداران خارجی برای مشاهده آمار معاملات از طریق سایت tsetmc.com اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران بیان کرد: در زمان انجام معاملات دسترسی تمام اشخاص به سایت Tsetmc.com امکان‌پذیر است.

دهقان گفت: تنها در شرایط خاص آن هم بنا بر دستورالعمل نهادهای بالادستی ممکن است دسترسی آدرس‌های اینترنتی خارجی به سایت Tsetmc.com در ساعات پس از معاملات محدود شود، اما چنین مسئله‌ای خللی در روند معاملات آن‌ها به وجود نخواهد آورد.

او تاکیدکرد: به علت آنکه تمامی معاملات از طریق شرکت‌های‌کارگزاری و سامانه‌های این شرکتها صورت می پذیرد، لذا ادعای ایجاد مشکل در سرمایه‌گذاری خارجی بواسطه محدودیت مشاهده سایت tsetmc.com اندکی بدور از واقعیت به‌نظر می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در پایان بیان کرد: در حال حاضر نیز سهامداران خارجی می توانند از سایت Tsetmc.com جهت مشاهده اطلاعات نمادها در ساعت‌های معاملاتی (۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰) استفاده کنند اما بدلیل شرایط خاص طی روزهای اخیر در سایر ساعات برخی محدودیت‌ها اعمال شده است.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 25061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha