ضعیف ترین شهرداری گنبد کاووس به روایت سرمربی!

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که این تیم ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر امسال بود و پس از خروج چند بازیکن شاخص در نیم فصل، نتوانست جایگاه خوبی در بین تیم‌های حاضر به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  عظیم جزیده چهارشنبه شب پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل تیم پاس گرگان به خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار این را می‌گویم که من یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ لیگ را به لحاظ مهره در اختیار داشتم.

 وی افزود: با این حال من دین خود را به والیبال شهرم ادا کردم و این تیم را در لیگ برتر نگه داشتم.

 جزیده اضافه کرد: اگر باشگاه به حرف من گوش می‌کرد و علاوه بر حفظ بازیکنان و نیز تقویت آن بدون تردید در نیم فصل دوم بالای جدول بودیم و اصلا به چند بازی آخر فکر نمی‌کردیم.

 سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: خدا را شکر می کنم که بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشتیم که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان بود که به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

 وی بابیان اینکه بازی برد و باخت دارد، گفت: پاس تیم قابل احترامی است اگرچه شاید برخی ابزارهای تیمی را در اختیار ندارد اما به لحاظ فردی خیلی خوب هستند.

 همچنین مربی تیم والیبال پاس گرگان نیز در ارتباط با پیروزی تیمش برابر شهرداری گنبد کاووس گفت: بازی خوبی از هر ۲ تیم دیدیم و بازیکنان ما به خوبی برنامه‌های پیش بینی شده کادر فنی را اجرا کردند.

 امید عقیلی افزود: خوشحال هستیم که از بازی سربلند بیرون آمدیم که حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم بود و به تیم گنبدکاووس هم تبریک می‌گویم به هرحال هر ۲ تیم گلستانی هستند و این تیم پاس بود که بهتر بازی و به پلی آف صعود کرد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 25046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha