گوشی پایین رده جدید ال جی وارد بازار جهانی شد

شرکت ال جی به تازگی اعلام کرد که گوشی پایین رده و اقتصادی LG W31 وارد بازار جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال‌جی در بخش تولید گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر با رکود بسیار شدیدی مواجه شده است و نام گوشی‌های این شرکت کمتر از همیشه در بین گوشی‌های پرفروش دیده می‌شود. اما مدتی است که شرکت ال‌جی به دنبال ورود مجدد در بازار گوشی‌های هوشمند است و رویه این شرکت برای ورود مجدد در بازار جهانی، تولید گوشی‌های میان رده و پایین رده و در صورت کسب موفقیت در این زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار است. این شرکت به تازگی نیز اعلام کرده که یک مدل دیگر از گوشی‌های پایین رده خود را وارد بازار جهانی کرده است.

گوشی جدید شرکت ال‌جی LG W31 نام دارد و از امروز وارد بازار جهانی شده است؛ اگر بخواهیم درباره ظاهر این گوشی حرف بزنیم باید به وجود یک بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی که محل قرارگیری دوربین جلوی این گوشی است اشاره کرد. پردازنده استفاده شده در این گوشی یک پردازنده بسیار ضعیف از شرکت MediaTek است که Helio P22 نام دارد و با وجود استفاده از ۸ هسته قدرت زیادی ندارد.

این گوشی از حافظه رام ۴ گیگابایتی بهره می‌برد که در کنار این نوع پردازنده صرفا برای انجام امور روزمره و سبک کشش دارد؛ گفتنی است این گوشی در بخش نمایشگر نیز حرفی برای گفتن ندارد و از وضوح ۱۶۰۰ در ۷۰۰ استفاده می‌کند و نوع نمایشگر استفاده شده در آن نیز از نوع LCD است.

گوشی ال جی

باتری و دوربین استفاده شده در گوشی LG W31

گوشی LG W31 در هنگام راه اندازی از اندروید نسخه ۱۰ استفاده خواهد کرد. دوربین این گوشی به صورت سه گانه طراحی شده ولنز اصلی آن کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. لنز دوم که احتمالا لنز dubbed است از کیفیت ۱۲ و لنز پرتره یا همان عمق سنج از کیفیت ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. باتری به کار برده شده در این گوشی ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد، اما هنوز درباره زمان شارژ و قابلیت‌های خاص آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
کد خبر: 2494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha