فعلا بدون باخت در ۶وزن دوم / گرایی و ساروی با پیروزی شروع کردند

مسابقات ۶ وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان از ساعت ۱۴ امروز در شهر ورشو آغاز شد و ۳ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان امروز در شهر ورشو آغاز شد و ۳ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کور آندرس از نروژ می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی به مصاف پتر نوواک از جمهوری چک می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر ۱ مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم با آروی ساوولاینن از  فنلاند کشتی می گیرد.

 

علاقمندان به کشتی می توانند این رقابتها را که از طریق شبکه های تلویزیونی پخش نمی شود از این لینک در سایت یوتیوب تماشا کنند. 

لینک اول - تشک اول 

لینک دوم - تشک دوم 

لینک سوم - تشک سوم 

شاهین شیرازی امشب روی تشک می‌رود / ساروی منتظر شروع طوفانی + لینک پخش زنده

۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
کد خبر: 24920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha