جهش ۱۵.۵ درصدی ریپل و انتقال ۱۰۰ میلیون دلاری این رمزارز

افزایش قیمت ریپل از ۱۰ ارز دیجیتال برتر دیگر از جمله بیت کوین پیشی گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، وال آلرت (Whale Alert) چندین انتقال بزرگ رمزارز ریپل (XRP) با بیش از ۱۲۱ میلیون واحد از آن را شناسایی نموده که توسط صرافی های ارز دیجیتال انجام شده است. در روز گذشته و طی ۵ ساعت ۱۰۰ میلیون از این رمزارز انتقال یافته است.
در همین حال ریپل رشد قابل توجه ۱۵.۵ درصدی را در روز گذشته تجربه کرد و در زمان نگارش این خبر با قیمتی در حدود ۰.۷۸ دلار معامله می شود. افزایش قیمت این رمزارز از ۱۰ ارز دیجیتال برتر دیگر از جمله بیت کوین پیشی گرفته است.
با افزایش قیمت ریپل، به نظر می رسد که علاقه به این ارز دیجیتال نیز رو به افزایش می باشد. ریپل به طور کلی نسبت به روز جمعه بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

این مقدار ریپل به ارزش بیش از ۹۰ میلیون دلار در سه انتقال به ارزش ۸۰ میلیون، ۲۰ میلیون و ۲۱ میلیون کوین جابجا شد.

انتقال ۸۰ میلیونی بین کیف‌پول‌های داخلی صرافی کره‌ای بیتامب (Bithumb) ارسال شده است. پیش از آن نیز ۲۰ میلیون کوین به همین شکل جابجا شده بود.

انتقال سوم از صرافی بیت استمپ (Bitstamp) به پلتفرم بیت گو (BitGo) صورت گرفت که خدمات امانتداری رمزارز را به مؤسسات مالی ارائه می‌دهد و شریک شرکت ریپل (Ripple) است، جایی که این غول DLT مقداری از سرمایه‌های رمزارز ریپل خود را ذخیره می‌کند.

بیت گو در سال گذشته توسط صندوق سرمایه‌گذاری کریپتوی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) به مدیریت مایک نووگراتز (Mike Novogratz) خریداری شد، در حالی که این شرکت تصمیم گرفته بود در حوزه بلاک چین و کریپتو سرمایه گذاری نماید.

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 24911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • افی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 0
      عالی تشکر از شما