اطلاعات تازه از سومین گوشی تاشوی سامسونگ

سامسونگ در تلاش برای تولید سومین گوشی خود با نمایشگر تاشو به نام گلکسی زد فلد ۳ بوده و قرار است تغییراتی بر روی نمایشگر و لولای این گوشی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اسلش گیر، بعد از برخی نارضایتی‌ها در مورد کیفیت پایین نمایشگر گلکسی زد فُلد یک و دو حالا قرار است نمایشگر گلکسی فُلد ۳ انعطاف و استحکام بیشتری پیدا کند.

افزایش عمر لولای نمایشگر این گوشی و نیز بزرگ‌تر شدن قاب محافظ خارجی کل نمایشگر از جمله مزایای گلکسی زد فُلد ۳ خواهد بود. همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن این گوشی به علت بازماندن یا نیمه بازماندن لولای آن قرار است یک نوار درخشان ال ای دی به زیر لولای مذکور اضافه شود.

با این کار در صورت درست بسته نشدن لولا یا باز ماندن آن به مدت طولانی بدون استفاده از گوشی، نوار رنگی ال ای دی روشن شده و از این طریق به کاربر هشدار داده می‌شود تا گوشی را ببندد تا از آسیب دیدن نمایشگر آن و خش افتادن بر روی آن جلوگیری شود.

انتظار می‌رود با اعمال این تغییرات و نیز به روزرسانی سخت افزاری گلکسی زد فُلد ۳ بر قیمت آن افزوده شود. اما هنوز مشخص نیست این گوشی با چه قیمتی به بازار می‌آید. گوشی مذکور احتمالاً از قلم هوشمند اس پن نیز پشتیبانی می‌کند.

۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
کد خبر: 2491
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha