کنعانی زادگان بطور رسمی از بازی کره‌جنوبی و لبنان محروم شد! + ماجرای غیراخلاقی مدافع تیم ملی چه بود؟

مدافع تیم ملی از سوی کمیته اخلاق به محرومیت از دو بازی ملی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، در حالی‌که پس از دعوت دراگان اسکوچیچ از محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمتر کسی تصور می‌کرد که او با حکم محرومیت از حضور در تیم ملی مواجه شود اما در آخرین ساعات روز دوشنبه، خبر شوکه کننده محرومیت او از دو بازی رسمی ملی در خروجی فدراسیون فوتبال گرفت.

در این حکم آمده که از زمان صدور، اجرای آن الزامی خواهد بود و هم‌چنین درخواست برای تجدید نظر نیز نمی‌تواند مانع از اجرای آن شود. بنابراین حتی اگر کنعانی به کمیته استیناف هم شکایت کند، فقط در صورتی از محرومیت مبرا خواهد بود که دادگاه تجدیدنظر را به سود خود خاتمه دهد.

فدراسیون در خبر مربوط به کنعانی نوشته: حسین کنعانی‌زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

جریمه صد میلیونی که یکی از سنگین‌ترین جرایم مالی فوتبال ایران محسوب می‌شود البته باتوجه به محرومیت دو جلسه‌ای چندان به‌چشم نیامده اما کلیت حکم نقره داغ مدافع تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

با این رای کمیته اخلاق، مدافع تیم ملی ایران بازی با کره جنوبی و لبنان که تاثیر بسزایی در صدرنشینی ایران و هم‌چنین بهبود رنکینگ برای حضور در سید دو را دارد از دست خواهد داد و اسکوچیچ باید فکر دیگری برای مرکز خط دفاعی کند.

نکته جالب این‌که کنعانی‌زادگان در همه بازی‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فیکس بود و به‌همراه وحید امیری بیشترین دقایق بازی را به نام خود ثبت کرد اما حالا کنعانی به‌همراه محرمی دیدار حساس با کره را از دست می‌دهد.

متن حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال:

«حسین کنعانی‌زادگان به‌دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

با توحه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.

هم‌چنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین‌نامه اخلاق، ظرف یک هفته لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.»

ماجرای جنجالی و غیراخلاقی حسین کنعانی‌زادگان + فایل صوتی و فیلم

کنعانی زادگان در دام «تله جنسی»

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 24892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha