احتمال تأثیرپذیری بیت کوین از یک عامل اقتصادی

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست بزرگ بلومبرگ، معتقد است که نیرویی وجود دارد که ممکن است باعث رشد هم بیت کوین و هم طلا در سال جاری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مایک مک‌گلون در ۴ فوریه در توییتر نظر خود را در مورد فرصتی برای صعود احتمالی دارایی‌های ذخیره ارزش در آینده نزدیک به اشتراک گذاشت. او نه تنها به بیت کوین بلکه به طلا نیز اشاره نمود.

مک گلون بر این باور است که اگرچه کاهش فعلی بازار سهام ممکن است مانع افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شود، اما می‌تواند به رشد بیت‌کوین و طلا که هر دو از دارایی‌های امن هستند، کمک نماید. این کارشناس معتقد است که این چشم انداز مبنایی برای تنوع بخشیدن به پرتفوی افراد است.

با این حال، تحلیلگران گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و بانک آمریکا (Bank of America) بر این باورند که سقوطی که در سال جاری در بازار سهام مشاهده شد، بعید است فدرال رزرو را از برنامه خود برای افزایش نرخ بهره در ماه مارس باز دارد.

این استراتژیست برجسته کالا حدود یک هفته پیش در توییتر اظهار داشت که بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال برتر بازار، هنوز در روزهای اولیه پذیرش خود هستند.

مک گلون در توییتی نوشت که انتظار دارد این دو رمزارز برتر به لطف پویایی عرضه و تقاضا به صعود خود ادامه دهند و اظهار داشت که تنها یک رویداد عجیب می تواند مانع از رشد بیشتر آنها شود.

در حال حاضر بیت کوین تا سطح ۴۱,۵۰۰ دلار افزایش یافته و اتریوم دوباره سطح ۳,۰۰۰ دلار را به دست آورده است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 24838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha