خبر مهم برای پرداخت سود سهام عدالت

روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتی اعلام کرد که اگر مشمولان سهام عدالت در روش غیر مستقیم سهام خود را تا تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰٠ نفروخته باشند به آنها سود تعلق خواهد گرفت. سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتر این سازمان نوشت: با تصویب شورای عالی بورس مصوب شد چنانچه دارندگان سهام عدالت در روش غیر مستقیم در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۰ همچنان سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بوده و سهام خود را نفروخته باشند، سود ۵۵۰ هزار تومانی به آنها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، در ادامه این توییت آمده است: سهامداران روش مستقیم سهام عدالت نیز سود سهام خود را از طریق سجام دریافت خواهند کرد.

هفته گذشته "سید احسان خاندوزی" وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: مجامع عمده شرکت ها در نیمه نخست سال ١٤٠٠ برگزار شد اما سود دارندگان سهام عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم تاکنون پرداخت نشده است که بر این اساس مقرر شد با تعاملی که میان شرکت های سرمایه گذاری استانی و کانون سهام عدالت صورت می گیرد، به سرعت و تا قبل از پایان اسفند ماه امسال سود سهام عدالت سال ٩٩ به همه دارندگان این سهام پرداخت شود.

وی تاکید کرد: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند نزدیک به یک میلیون تومان است اما برای مشمولان دارای سهام ٥٣٠ هزار تومان حدود ٥٥٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

انتهای پیام./

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 24830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha