صعود کاردانو با افزایش خوش‌بینی معامله‌گران

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای سنتیمنت (Santiment) به افزایش قابل توجه خوش‌بینی معامله‌گران در محافل اجتماعی کریپتو اشاره می کند که طی بازیابی بیت کوین و کل بازار کریپتو ایجاد شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کاردانو (ADA) در روز گذشته و در کنار بقیه بازار آلت‌کوین‌ها یک جهش مجدد را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، کاردانو با قیمتی در حدود ۱.۱۲ دلار معامله می‌شود.
در زمان نگارش این خبر، سیگنال‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط IntoTheblock برای ADA عمدتاً صعودی هستند. کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش تعداد آدرس‌ها بوده است.

یوتودی گزارش داد که آدرس‌های کاردانو با موجودی بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ واحد کاردانو از اواسط دسامبر ۲۰۲۱ به میزان چشمگیر ۱۵,۰۰۰ درصد افزایش یافته است. این دسته از سرمایه‌گذاران با انباشت ۵۳.۶ میلیون دلار توکن در اواخر ژانویه، دارایی‌های خود را بیش از دو برابر کرده اند.

همچنین، موجودی آدرس‌های دارای ۱ تا ۱۰ میلیون ADA تنها در اولین ماه سال ۲۰۲۲ به میزان ۴۰.۶۵ درصد افزایش یافته است.

صرافی برتر کریپتوی کراکن (Kraken) در گزارش خود اشاره کرد که عملکرد فعلی قیمت کاردانو، همراه با تراکنش های روزانه آن، ممکن است بیانگر یک شاخص صعودی باشد. کراکن همچنین خاطرنشان می‌کند که پس از راه‌اندازی dApps در بلاک چین کاردانو، تراکنش‌هایی که با قراردادهای هوشمند تعامل دارند اکنون اکثر تراکنش‌های ADA را تشکیل می‌دهند.

مجموع تعداد کیف پول های کاردانو اخیراً از مرز ۳ میلیون آدرس عبور کرده است. این رقم تا ۲۴ دسامبر به ۲.۵ میلیون کیف پول رسید و از آن زمان تاکنون بیش از ۵۰۰,۰۰۰ کیف پول ADA اضافه شده است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 24821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha