هدیه رهبر انقلاب به قهرمان گنبدی

هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به قهرمان گنبدی پارالمپیک به نیابت از ایشان توسط نماینده ولی فقیه در گلستان به مبین نعمتی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چندی پیش بود که قهرمانان ورزشی المپیک و پارالمپیک کشورمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرده و در فضایی صمیمی و دوستانه در حضور مدیران ارشد ورزش کشور نسبت به بیان دغدغه های خود پرداخته مورد تفقد و مهربانی ایشان قرار گرفتند.

پس از این دیدار بود که دفتر مقام‌معظم رهبری با تهیه هدایای ویژه ای از سوی ایشان از تصمیم ولی امر مسلمین جهان برای تقدیر از این ورزشکاران به عنوان سفیران امید و افتخار در کشور خبر داد. 

از این رو هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب جهت تقدیم به قهرمانان المپیک و پارالمپیک با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به دفاتر نمایندگان ولی فقیه و ادارات کل ورزش و جوانان در استانها ارسال شد تا در مراسمی همزمان با ایام الله دهه فجر به این ورزشکاران عزیز تقدیم شود. 

به همین جهت؛ طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان گلستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل امنیتی استانداری، تعدادی از مدیران کل، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان هدیه ویژه رهبر فرزانه انقلاب توسط آیت الله سیدکاظم نورمفیدی به مبین نعمتی قهرمان گلستانی والیبال نشسته پارالمپیک و ملی پوش کشورمان اعطا شد.

 هدیه ویژه رهبر معظم انقلاب به قهرمانان المپیک و پارالمپیک شامل یک چفیه متبرک، چهار سکه تمام بهار آزادی و هدایای معنوی جانبی است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 24810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha