دلیل شکست سنگین شهرداری گنبد کاووس برابر همتای ارومیه ای؟

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از باخت سه بر صفر تیمش در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور مقابل شهرداری ارومیه، فشردگی بازی‌ها، ضعف بدنی و روحی بازیکنان را عامل شکست این تیم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عظیم جزیده پس از پایان بازی تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و ارومیه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی با کیفیتی بالاخص در ۲ دست دوم و سوم از تیم شهردای گنبد شاهد بودیم که اگر بازیکنان در امتیازات پایانی از لحاظ روحی خود را کنترل و دچار اشتباه نمی‌شدند، نتیجه بازی فرق می‌کرد.

 وی افزود: وقتی بازیکن اصلی تیم دچار بیماری می‌شود، آماده کردن سایر بچه‌ها برای بازی سخت می‌شود ضمن اینکه انجام ۲ بازی در هفته فشار زیادی به تیم و بازیکنان وارد می‌کند و انجام ریکاوری ذهنی و بدنی به تیمی که شکست می‌خورد، نمی دهد.

 جزیده اضافه کرد: این عوامل سبب شده تا بازیکنان دچار استرس شوند و در امتیازهای بالا که تیم در آستان پیروزی قرار دارد، نتوانند کیفیت خوبی به نمایش بگذارند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و ما در دست‌های دوم و سوم نتیجه را به نفع خود به پایان می‌بردیم، نتیجه فعلی بازی رقم نمی‌خورد. 

 سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت که صعود این تیم به مرحله پلی آف بسیار سخت شده اما باید منتظر بازی‌های آینده سایر تیم‌ها باشیم ضمن اینکه با یک برد دیگر تیم شهرداری در لیگ برتر خواهند ماند.

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
کد خبر: 24772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha