مصوبه خرید خدمت سربازی لغو شد | سرنوشت معافیت برخی مشمولان بالای ۳۰ سال

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از لغو مصوبه این کمیسیون درباره خرید خدمت سربازی در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فارس، علی یزدی خواه عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از لغو مصوبه این کمیسیون مبنی بر خرید خدمت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

 وی گفت: این موضوع پیشنهاد کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بود که با توجه به مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح این پیشنهاد از لایحه بودجه حذف شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تاکید کرد: همچنین مصوبه معافیت مشمولان بالای ۳۰ سال و دارای دو فرزند فقط در کمیسیون تلفیق مطرح شده است که این مورد امکان دارد دوباره مورد مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح واقع شود و از لایحه بودجه حذف شود.

به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از آن با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان، دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و دارندگان مدرک پزشکی عمومی و دکترای تخصصی و بالاتر از آن در تمامی رشته ها با پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به حساب خزانه کل کشور قادر به خرید سربازی خود خواهند بود؛ همچنین مشمولان متاهل به ازای هر فرزند از ۲۰ درصد تخفیف تا سقف حداکثر ۶۰ درصد برخوردار خواهند بود و افراد متاهل تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شدند.

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 24614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha