افت ۱۴ میلیون تومانی قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» + جدول

۶ بهمن ۱۴۰۰ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها هم رشد قیمت داشته‌اند و هم با افت قیمت روبرو بوده‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز همزمان شد با نوسان اندک رو به بالای نرخ دلا،  اما نکته جالب در میان محصولات ایران خودرو به افت ۱۴ میلیونی «دنا پلاس توربو اتومات» باز می گردد.  

به گفته فعالان بازار خودرو با نوسان نرخ دلار امروز شاهد رشد قیمت بیشتر پرتیراژهای ایران خودرو در بازار بودیم. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز به دلیل افزایش عرضه در بازار صورت گرفته است. این خودرو در هفته های اخیر به دفعات رشد قیمت را تجربه کرد و قیمت آن در بازار به ۵۲۰ میلیون تومان نیز رسید و امروز ریزش شدیدی را تجربه کرد.  

از سوی دیگر همچنین نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات و نوسان پی در پی نرخ دلار خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو در میان خانواده دنا امروز قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با افت ۱۴ میلیونی در بازار به  ۴۹۶ میلیون تومان رسید. افت قیمت این خودرو در بازار در حالی ثبت شد که امروز «دنا معمولی» با رشد ۳ میلیون تومانی در بازار ۳۵۵ شد.

در میان خانواده ۲۰۶ نیز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و ۲۷۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد،اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشدی ۳ میلیونی را در بازار ثبت کرد و قیمت آن به ۳۱۲ میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶  صندوقدار» امروز با رشد یک میلیونی در بازار با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد رشد ۲ میلیونی قیمت «سمند LX با موتورEF۷» در بازار بودیم و قیمت این خودرو در بازار ۲۸۴ میلیون تومانی شد، اما قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر در بازار به ۳۱۶ میلیون تومان رسید.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 6

۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸
کد خبر: 24426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha