حسین فریدون از زندان جوابیه فرستاد | واکنش برادر رئیس جمهور سابق به ماجرای دادگاه کروز

حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق به سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روزنامه ایران نوشت: حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق که به گفته خودش هم‌اکنون در حال گذران دوران محکومیت در زندان است با ارسال جوابیه‌ای نسبت به انتشار گزارش بازنشر سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز در روزنامه ایران، واکنش نشان داد.

گزارش روزنامه ایران به نقل از مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه با عنوان «باز هم پای فریدون در میان است» در صفحه سیاسی شماره ۷۸۳۱ روزنامه (یکشنبه گذشته) درج شده بود.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

«در ارتباط با خبری که روز یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ در ارتباط با گزارش محاکمه شرکت قطعه‌سازی کروز در صفحه ۲ آن روزنامه چاپ و تیتر آن در صفحه اول درج شده بود، خواهشمند است براساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات توضیح زیر را در اولین شماره آن نشریه درج نمایید.

اینجانب آقای حسین فریدون هیچگونه آشنایی و ارتباطی با شرکت قطعه‌سازی کروز نداشته و ایشان را نمی‌شناسم. بنابراین ادعای دریافت مبلغی توسط اینجانب از مدیران شرکت مذکور بابت انتخابات مجلس، کاملاً بی‌اساس و بدین وسیله تکذیب می‌شود.

جای تأسف است که این روزها که اینجانب دوران محکومیت خویش را در زندان می‌گذرانم گروه‌ها و جریاناتی در جهت خدشه‌دار کردن چهره‌ام و عقده‌گشایی از انتشار هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند.
حسین فریدون

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 24376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha