فوتبال ایران در انتظار دو صعود جهانی آخر هفته ای! /آیا مردان و زنان ایرانی به جام جهانی راه پیدا می کنند؟

پایان هفته‌ای متفاوت انتظار فوتبال ملی ایران را می‌کشد، پایان هفته‌ای با طعم ۲ صعود تاریخی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اردوی تیم ملی فوتبال مردان ایران رسماً با دعوت دراگان اسکوچیچ از بازیکنان مدنظر خود آغاز شده تا ملی‌پوشان مهیای انجام ۲ مسابقه حساس مقابل عراق و امارات در راه صعود به جام جهانی شوند؛ اندوخته ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه باعث شده تا ایران در یک‌قدمی صعود به جام جهانی باشد.

اگر شاگردان اسکوچیچ بتوانند از مسابقه با عراق به مانند دیدار دور رفت برنده خارج شوند، سریع‌ترین صعود فوتبال ملی ایران به جام جهانی رقم خواهد خورد و حضور ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مسجل می‌شود؛ اتفاقی که با توجه به میزبانی از عراقی‌ها در ورزشگاه آزادی و سطح آمادگی بالای ملی‌پوشان ایران دور از ذهن نیست.

اما پیش از صعود احتمالی عصر پنج‌شنبه به سوی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر چهارشنبه هم یک صعود ملی دیگر می‌تواند در تاریخ فوتبال ایران مانا شود.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف چین‌تایپه می‌رود و زنان فوتبال ملی ایران شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی جام ملت‌ها و رسیدن به پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا-نیوزلند دارند؛ دستاوردی که در تاریخ فوتبال ایران نظیر نداشته و عصر چهارشنبه در کشور هند شاگردان مریم ایراندوست می‌توانند آن را رقم بزنند.

باید دید در پایان هفته جاری که ۲ رویارویی مهم ملی برای فوتبال ایران به انجام می‌رسد، چه نتایجی به دست خواهد آمد و آیا ۲ اتفاق تاریخی در کارنامه فوتبال ایران به ثبت می‌رسد یا خیر.

برنامه کامل مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در قاره آسیا + جدول و نتایج

۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 24372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha