امام جمعه کرج: احتمال دارد رییس‌جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به مذاکرات هسته ای در وین گفت که آمریکا بهتر است که در برابر ملت قهرمان ایران عاقلانه تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: به تازگی وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که کشورش غیر قابل اعتماد است.

وی ادامه داد: کشوری که حاکمان آن غیر قابل اعتمادهستند ما چه جوری به قولهای آن ها اعتما کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان داشت: آمریکا بهتر است که عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد.

امام جمعه کرج تاکید کرد که ما تربیت شدگان اهل بیت (ع) و پیروان امام راحل (ره) هستیم و می گوییم که آمریکا ولو اینکه شیطان بزرگ است اما هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد که از نظر امام راحل(ره) تنها یک روز است که می توان با آمریکا رابطه بر قرار کردو آن روزی است که سران آمریکا آدم شوند.

وی با اشاره به اقامه نماز رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ کرملین گفت: احتمال این وجود دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام های مهمی در پی داشت.

خطیب جمعه کرج اظهار داشت: سیاست ورزی یعنی رابطه دین و سیاست و خدمت به مردم است که امام (ره) این ویژگی بارز را داشتند.

وی ادامه داد: سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه از جهات مختلف مهم است که امیدواریم آٍثار و برکاتی برای ایران و منطقه در پی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: کشور روسیه به عنوان همسایه و همسو است و تعداد زیادی مسلمان دارد که رهبر معظم انقلاب می فرمایند ارتباط با این دست کشورها باید بیشتر شود.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مسائلی که در بی اثر کردن تحریم ها وجود دارد ضروری است ضمن آنکه رابطه با روسیه هم موثر خواهد بود.

۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 24224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رحمان IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ