زمان دقیق پخش برنامه طنز جوکر از شبکه نمایش خانگی + اسامی و نتایج فصل‌ها

برنامه جوکر عنوان یک برنامه طنز می‌باشد که از آذرماه ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است. این برنامه به شکل مسابقه و با حضور ۸ نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، برنامه جوکر عنوان یک برنامه طنز است که پخش خود را از آذرماه ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. طبق گفته سازندگان، این برنامه کپی شده از یک نمونه خارجی است. 

در هر فصل این برنامه، ۸ شرکت کننده در مدت ۶ ساعت حضور خود در استودیو، مورد قضاوت سیامک انصاری و عوامل برنامه به کمک ۳۶ دوربین قرار می‌گیرند. هر شرکت‌کننده‌ در صورتی که یکبار بخندند، کارت زرد دریافت می‌کند و در صورتی که خنده‌اش تکرار شود، کارت قرمز دریافت کرده و از برنامه حذف می‌شود. در پایان ۶ ساعت، آخرین نفری که باقی می‌ماند، برنده مسابقه است. در این برنامه ممکن است چند نفر مشترکا برنده شوند. جایزه این برنامه برای نفر یا نفرات برنده، جمعا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان است.

فصل اول 

در این فصل، هومن حاجی‌عبدالهی و سهیل مستجابیان مشترکا برنده مسابقه شدند و البته بخشی از جایزه خود را به امور خیریه اختصاص دادند. در فصل اول به غیر از دو نفر برنده، سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه، غلامرضا نیکخواه، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی و امین حیایی حضور داشتند.

فصل دوم 

در این فصل، هومن برق‌نورد و شهرام قائدی در یک رویارویی سخت مشترکا برنده شدند که همانند فصل اول، بخشی از جایزه خود را به امور خیریه اختصاص دادند. دیگر شرکت کنندگان فصل دوم، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، آرش نوذری، سپند امیرسلیمانی، وحید آقاپور و بهنام تشکر بودند.

فصل سوم 

در این فصل، رضا شفیعی‌جم، سیاوش چراغی‌پور، بابک نهرین، میرطاهر مظلومی، علیرضا استادی، سروش جمشیدی، امیر غفارمنش و حمید لولایی حضور داشتند. در این فصل علیرضا استادی برنده مسابقه شد.

فصل چهارم 

در این فصل، شهاب عباسی، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، علی صالحی، مهران رجبی، سیاوش مفیدی، بهزاد محمدی و یوسف تیموری حضور داشتندکه یوسف صیادی برنده مسابقه شد.

فصل پنجم 

در این فصل، حامد آهنگی، مهران غفوریان، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی و علی مشهدی حضور دارند. در این فصل جذاب، سیروس میمنت برنده مسابقه شد.

زمان پخش

هر فصل طی ۴ هفته در روزهای دوشنبه و از ساعت ۸ صبح از طریق شبکه نمایش خانگی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. این سریال در شبکه‌های تلویزیونی پخش نشده و فقط به صورت اینترنتی از پلتفرم فیلیمو پخش می‌گردد.

تکرار برنامه 

با توجه به این که این برنامه، اینترنتی است بنابراین تکرار و بازپخش ندارد و علاقمندان می‌توانند آن را با جستجو در اینترنت، خرید و دانلود کنند و ببینند.

پخش برنامه جوکر از ماهواره

متاسفانه برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای این برنامه را بدون اجازه صاحبان اثر، پخش می‌کنند و باعث ضرر مالی به سازندگان اثر می شوند. علاقمندان با دانلود قانونی، از این آثار حمایت کنند.

عوامل برنامه 

این برنامه در ژانر واقع‌نما و به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی و با میزبانی سیامک انصاری در حال تهیه و پخش است. نویسندگان برنامه ایمان قیاسی، علی رضازاده، عماد کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش‌خلق هستند.
تهیه‌کنندگان برنامه، امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری می‌باشند.

فینال جوکر

شرکت‌کنندگان و برنده مرحله فینال برنامه جوکر (فصل ۱ فینال)

در این مرحله، آقایان بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی، یوسف تیموری، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و عباس جمشیدی‌فر حضور داشتند که در پایان محمدرضا علیمردانی به عنوان برنده فصل اول فینال معرفی شد.

شرکت‌کنندگان و برنده مرحله فینال برنامه جوکر (فصل ۲ فینال)

‌در این مرحله، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند که در پایان امین حیایی به عنوان برنده فصل دوم فینال معرفی شد.

شرکت‌کنندگان فصل اول فینال جوکر مشخص شدند 

برنده فصل اول - فینال جوکر مشخص شدند 

شرکت‌کنندگان فصل دوم فینال جوکر مشخص شدند 

برنده آخرین قسمت سریال جوکر مشخص شد / برنده، همه جایزه نقدی را اهداء کرد

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 24211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      8 1
      ساعته پخش رو بگید ، از چ کانالی