گل محمدی از ذوب آهن گذشت استقلال پشت دیوار کرونا

شکست تارتار و ذوب آهن برابر سرخپوشان آن هم در شرایطی که بازی استقلال به علت ابتلای بازیکنان به کرونا لغو شد حساسیت جام حذفی را دو چندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،رقابت‌های روز نخست مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور ،برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد: 

باخت محرم و تیمش در ضربات پنالتی
سپاهان و آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه تساوی یک - یک انجامید. فرشاد احمدزاده (۲) و میلاد فخرالدینی (۳۷) گل‌های سپاهان و آلومینیوم را به ثمر رساندند.

مصاف دو تیم در پایان وقت‌های اضافه هم نتیجه‌ای جز تساوی یک - یک نداشت تا ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند. شاگردان خطیبی در ضربات پنالتی توانستند ۴ بر ۳ به برتری برسند و در مجموع این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اراکی‌ها خاتمه یافت تا شاگردان خطیبی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ضربات پنالتی مجیدی، امیدی‌فرد، درودی و سینگ از آلومینیوم ضربات خود را تبدیل به گل کردند و احمدی، فخرالدینی ضربه‌شان به گل تبدیل نشد. برای سپاهان نیز ولسیانی، خلعتبری و نورافکن ضربات‌شان را به تور دروازه رساندند، اما شهباززاده، اسماعیلی‌فر و رفیعی موفق نبودند تا شاگردان نویدکیا خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کنند.

تارتار باخت ‌و عذرخواهی کرد 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

وحید امیری در دقیقه ۳۵ و مهدی عبدی در دقایق ۶۸ و ۷۶ سه گل سرخپوشان را وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی کردند تا پرسپولیسی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر نیز با نتیجه ۲ بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود و امروز دومین پیروزی متوالی سرخپوشان مقابل تیم اصفهانی و مهدی تارتار در فاصله چند هفته به دست آمد. تارتار بعد از این شکست از هواداران اصفهانی عذرخواهی کرد .

یک پنالتی ناجی مس

تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که تیم مس کرمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که بازی در پایان ۱۲۰ تلاش دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک انجامیده بود.

امین کاظمیان در دقیقه ۶۰ دروازه فولاد را گشود، اما وحید حیدریه با گلزنی در دقیقه ۸۸ سبب فرار دیرهنگام شاگردان نکونام از شکست شد. تساوی در ۹۰ دقیقه، بازی را به ۳۰ دقیقه اضافه کشاند که این دقایق هم گلی در بر نداشت.

۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کد خبر: 24106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha