یزدانی خرم روی دوش اهالی ورزش تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مدیر با سابقه و خوشنام ورزش ایران پیش از انتقال به بهشت زهرا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدرضا یزدانی خرم رییس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی ایران، در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور تعداد زیادی از اهالی ورزش و هم‌چنین برخی مسوولان وزارت ورزش و رییسان فدراسیون‌های ورزشی و خانواده آن مرحوم برگزار شد، پس از قرائت کلام الله مجید، کلیپی از خدمات مرحوم یزدانی خرم به ورزش ایران و دریافت نشان لیاقت از سید محمد خاتمی، رییس‌جمهور پیشین ایران پخش شد. که بخش هایی از آن را در زیر می بینید: 

سپس رییسان فدراسیون‌های والبیال و کشتی، رییس کمیته المپیک، فرزند مرحوم یزدانی خرم، مصطفی کارخانه و پیمان اکبری درباره سجایای اخلاقی مرحوم یزدانی خرم و خدمات او به ورزش ایران صحبت کردند.

علیرضا دبیر و محمدرضا داورزنی رییسان فدراسیون کشتی و والیبال نیز به حاضران در این مراسم خوش آمد گفتند.

سید رضا صالحی امیری، محمدرضا داورزنی، علیرضا دبیر، محمود خسروی وفا، محمد پولادگر، نصرالله سجادی، بهنام محمودی، محسن مهرعلیزاده، محمود افشار دوست، پیمان اکبری، حسین رضازاده، غلامرضا نوروزی، حمید استیلی، مهدی محمد نبی، سید حسن طباطبایی، کیکاووس سعیدی، مصطفی کارخانه، بهرام مشتاقی، محمد دلیریان، اسبقیان به همراه بسیاری دیگر از اهالی ورزش و جمعی از مردم، در مراسم تشییع مرحوم یزدانی خرم در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.

داورزنی رییس فدراسیون والیبال در صحبت های خود با تسلیت درگذشت مرحوم یزدانی خرم، گفت: افتخارات والیبال کشور مرهون زحماتی است که ایشان نزدیک ۳۰ سال پیش شروع کردند. به خانواده و فرزندان ایشان، جامعه ورزش و ملت ایران تسلیت می گویم.
علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نیز در صحبت های خود، با تسلیت به جامعه ورزش و خانواده یزدانی‌خرم خاطرنشان کرد: آخرین بار پارسال ایشان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدم که خسته بود و لب جدول نشسته بود. قطعا ایشان از دنیا راحت شد و آزاد است. ایشان زحمت زیادی برای جامعه کشتی کشیده است و جزو موفق ترین ها بوده است.

همچنین سیدرضا صالحی امیری در مراسم تشییع محمدرضا یزدانی خرم، گفت: او دائم به من تذکر می داد و می دانست علاقه قلبی به او دارم. یزدانی خرم پدر ایران زمین و مرد شرافت و اخلاق و انسانیت بود. او با این سن انسان تشکیلاتی بود و موتلفه انسان بزرگی را از دست داد و نمی تواند کسی را جایگزین او کند.

پس از اهدای گل و قرائت فاتحه بر پیکر مرحوم یزدانی خرم که در وسط سالن والیبال قرار گرفته بود، مراسم نوحه سرایی برگزار شد و در ادامه حاضران بر پیکر مرحوم یزدانی خرم نماز میت خواندند.

سپس پیکر آن مرحوم بر روی دستان اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان و تعداد زیادی از حاضران به سمت مقبره شهید گمنام در کمپ تیم‌های ملی کشتی تشییع شد و از آنجا برای خاکسپاری به خانه ابدی در بهشت زهرا(س) منتقل شد.

۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 24092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha