حسین کنعانی‌زادگان از لیست تیم ملی خط خورد

موضوع دعوت یا عدم دعوت حسین کنعانی‌زادگان سوال مشترک خبرنگاران حاضر در مراسم بدرقه ملی پوشان زن به جام ملت های آسیا بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، موضوع دعوت یا عدم دعوت حسین کنعانی‌زادگان سوال مشترک خبرنگاران حاضر در مراسم بدرقه ملی پوشان زن به جام ملت های آسیا بود.

در این مراسم اگرچه دراگان اسکوچیچ کمی زودتر به همراه مترجمش مراسم را ترک کرد تا گیر سوالات خبرنگاران نیفتد، اما مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره دعوت یا عدم دعوت از حسین کنعانی‌زادگان شاغل در قطر گفت، پرونده او در کمیته اخلاق تحت بررسی است.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که به عنوان آخرین نفر روی سن رفته بود تا با صحبت‌هایش مراسم بدرقه تیم ملی زنان را به پایان برساند، در خلال حرف‌ها به اهمیت اخلاق در این فدراسیون و لزوم رعایتش از سوی همه تاکید کرد و گفت:« هر کس نمی‌‎تواند با ضوابط اخلاقی کنار بیاید، باید از کشتی این فدراسیون بیرون بماند. باید تیم ملی را ترک کند، چرا که ستاره بی نظم و بی اخلاق به درد خودش هم نمی‌خورد.»

او که داشت این صحبت‌ها را خطاب به مریم ایراندوست مطرح می‌کرد، نام اسکوچیچ را هم در میان جملاتش به زبان آورد تا احتمالا به سرمربی کروات تیم ملی هم کدی داده باشد. اما مشخص نیست که آیا این صحبت رئیس فدراسیون فوتبال ایران معطوف به ماجراهای پس از حسین کنعانی زادگان است یا مسائل پیشین تیم ملی و موضوع ملتهب بیانیه‌ نویسی پس از پیروزی مقابل لبنان هم ضرورت می‌گیرد که در آن زمان باعث انتقادات بسیاری هم شد.

با تمام این‌ها اخطاری با این لحن و اعلام آن از سوی رئیس فدراسیون فوتبال در سال های اخیر کمتر سابقه داشته و حالا باید منتظر فهرست ملی و واکنش‌های بعدی بود اگرچه در میان صحبتهای امروز فرصتی برای موشکافی ماجراهای مربوط به انتشار یک فایل صوتی نبود و البته وظیفه بررسی این موضوع به کمیته اخلاق وگذار شده است.

ماجرای جنجالی و غیراخلاقی حسین کنعانی‌زادگان + فایل صوتی و فیلم

دفاع تمام قد مجتبی محرمی از کنعانی زادگان / فلانی را لخت کشیدند بیرون ولی من دستگیر شدم!

کنعانی زادگان در دام «تله جنسی»

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 24050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha