بشنوید | تراکتور با همین نام در تبریز می‌ماند /مردم آذربایجان حق دارند از مجموعه مس مطالبه گری کنند

تیم فوتبال تراکتورسازی با همین نام در تبریز خواهد ماند فقط سرمایه و مدیریت به مجموعه مس واگذار می شود ... این پاسخ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز به نگرانی و دغدغه فوتبال دوستان آذربایجانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، مدتهاست که با بروز مشکلات متعدد مالی برای مجموعه باشگاه تراکتورسازی تبریز و با تشخیص مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی ، بحث واگذاری باشگاه به شرکت ملی مس ایران مطرح شده است .موضوعی که نگرانی های زیادی بین هوادارن تراکتورسازی ایجاد کرده است . از انتقال باشگاه به استان های دیگر تا تغییر نام از تراکتور به مس که احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ، اسکو و آزادشهر در مجلس در گفتگوی اختصاصی با رادار اقتصاد به همه این نگرانی ها پاسخ داده است:

احمد علیرضا بیگی معتقد است همانطور که منابع و معادن مس استان به عنوان سهم ۳۰ درصدی از منابع شرکت ملی مس ایران استخراج و مورد استفاده قرار می گیرد پس مردم استان آذربایجان حق دارند تا از مجموعه مس مطالبه گری کنند و توقع داشته باشند به همان سهم مجموعه مس ، مردم این استان را در منافع خود نیز شریک نماید که یکی از این مطالبات ، باشگاه تراکتورسازی و مقوله فوتبال است :

 

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 24048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha