چرا تیلور با یزدانی کشتی نمی گیرد؟ / حسن یزدانی به آمریکا می رود؟

نام کایل دیک و دیوید تیلور در ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا برای مصاف با ایران در دیدار دوستانه بهمن ماه به چشم نمی خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، دیدار دوستانه کشتی آزاد ایران و آمریکا ۲۳ بهمن در حالی برگزار می‌شود که عدم حضور نام دیوید تیلور حریف سرشناس حسن یزدانی در این مسابقه اعتبار این رقابت دوستانه را زیر سوال برده است و بسیاری که برای تهیه بلیط این رویداد اقدام کرده بودند تا جدال حسن یزدانی و دیوید تیلور را ببینند حالا در دوراهی قرار گرفته اند. 
هفته گذشته بود که فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب تیم ملی کشتی آزاد این کشور برای دیدار دوستانه با ایران در روز ۲۳ بهمن ماه را اعلام کرد و این در شرایطی بود که هنوز با توجه به برخی مسائل پیش آمده ، صدور ویزا برای کشتی گیران ایرانی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در ترکیب اعلام شده آمریکایی ها ، علاوه بر کایل دیک ، غیب دیوید تیلور سر و صدای زیادی به پا کرد و این در شرایطی بود که فدراسیون کشتی کشورمان هم هیچ وقت بصورت رسمی از حضور یا عدم حضور حسن یزدانی در این مسابقه صحبتی نکرده بود اما آنچه مسلم است حسن یزدانی برای دریافت ویزای آمریکا به دوبی رفت. افزون بر این یکی از پیش شرط های این مسابقه دوئل های تماشایی در اوزان مختلف از جمله در وزن ۸۶ کیلوگرم ، ۸۲ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم بود تا نبرد دوستانه امیر حسین زارع ، کامران قاسم پور و حسن یزدانی برابر رقبای آمریکایی شان جذاب تر باشد و منبعی برای جذب تماشاچی بیشتر در استادیوم بیس بال آرلینگتون تگزاس....
البته اگرچه نام تیلور و دیک در این لیست خالی است اما همچنان نام جردن باروز و کایل اسنایدر ۲ مدال آور المپیکی و جیدن کاکس و توماس گیلمان قهرمانان جهان در این لیست به چشم می‌خورد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نام زاهید والنسیا برای تیم آمریکا انتخاب شده و بر این اساس با غیبت دیوید تیلور، شاهد مسابقه جذاب یزدانی با او نخواهیم بود.

 اسامی کشتی‌گیران آمریکایی برای این دیدار دوستانه به شرح زیر است:


توماس گیلمان وزن ۵۷

دیتون فیکس در وزن ۶۱

ییانی دیاکومیهالیس در وزن ۶۵

جیمز گرین در وزن ۷۰

جیسون نولف در وزن ۷۴

جردن باروز در وزن ۷۹

زاهید والنسیا در وزن ۸۶

جیدن کاکس در وزن ۹۲

کایل اسنایدر در وزن ۹۷

گفتنی است نام کشتی‌گیر ۱۲۵ کیلوکرم آمریکا در این لیست اعلام نشده است و باید دید رقیب امیرحسین زارع در این مبارزه چه کسی خواهد بود.
 

ناگفته نماند زمزمه های غیبت حسن یزدانی در این مسابقه مدتهاست در فضای مجازی شنیده می شود. 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 24025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha