علی محمدی مدیر تیم ملی کشتی فرنگی شد / بازگشت یکی دیگر از شورایی های گوش شکسته بعد از فیتیله پیچ ۸

تنها سه روز بعد از برنامه فیتیله پیچ شماره ۸ که با یک تصویر از علی محمدی به بازگشت اعضای سابق شورای شهر به کشتی خبر داده بود ، حکم انتصاب این قهرمان سابق آسیا صادر شد و او مدیریت تیم ملی کشتی فرنگی را بر عهده گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ هفته گذشته در این سایت طی گزارشی با عنوان جاده دو طرفه ورزش و سیاست/ از میز شورا تا تشک و تخته و شیاب چانگ ! به موضوع بازگشت قهرمان ورزشی علاقمند به حوزه سیاست مجددا به ورزش و مدیریت در رشته های خود اشاره کردیم که این موضوع در باره کشتی در فیتیله پیچ شماره ۸ برنامه تخصصی کشتی هم مورد بررسی قرار گرفت که در آن از تصویر علی محمدی به عنوان عضو سابق شورای شهر شهریار یاد شد. علی محمدی که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد اما جزو قهرمانانی بود که خیلی زود وارد عرصه سیاست شد و نهایتا توانست در ادوار مختلف نماینده مردم شهریار در شورا باشد او اما امروز با حکم علیرضا دبیر به عنوان مدیر تیم ملی کشتی فرنگی منصوب شد. 
محمدی اولین حضورش در میادین بین المللی را با کسب مدال برنز رقابت های نوجوانان آسیا در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و پس از آن به مدت ۱۶ سال در عضویت رده های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی، صاحب عناوین مختلفی نیز شده است.

شما علاقمندان کشتی می توانید برنامه فیتیله پیچ شماره 8 را در زیر ببینید:

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 24020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha