۲۵ میلیارد تومان در چهارسال! هزینه کرد شهرداری گنبد برای تیم والیبال + فیلم

شهرداری گنبدکاووس در ۴ سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای تیم داری والیبال شهرستان هزینه کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، سید علی اصغر موسوی شهردار جدید گنبد کاووس در مراسم تجلیل از قهرمانان تیم نوجوانان والیبال گنبد کاووس در مسابقات لیگ برتر کشور گفت : شهرداری گنبد کاووس افتخار دارد که دراین سال ها از رشته های مختلف ورزشی به ویژه والیبال در رده های مختلف نوجوانان بزرگسالان وجانبازان و معلولان حمایت ویژه کرده است .

شهردار گنبدکاووس در ارتباز با تیم والیبال این مجموعه گفت : شهرداری گنبدکاووس در چهار سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای تیم داری والیبال شهرستان هزینه کرده و حمایت مستمر این نهاد نیازمند تصویب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است.
موسوی تصریح کرد : برای حمایت های مستمر این نهاد باید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به تصویب برسد که با وجود جمعیت زیر ۲۰۰ هزار نفر این امر با مشکل روبره بوده واز استاندار گلستان زنگانه می خواهیم تا روستاهای اقماری گنبد کاووس را به شهر تطبیق کرده وبتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: جوانان و نوجوانان شهرستان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف ورزشی دارای استعدادهای ویژه بوده و دو ورزش سوارکاری و والیبال عشق جوانان این منطقه است. عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: ۵۰ درصد از مدال‌های کسب شده در استان گلستان در حوزه ورزش در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی  توسط نوجوانان و جوانان ورزشکار گنبدی است.

فیلم این مراسم تجلیل را ببینید:

 

۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 24004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha