سخنگوی وزارت خارجه آمریکا :صدور ویزا برای کشتی گیران ایران به شدت مطابق با قوانین آمریکا خواهد بود

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد برای صدور روادید نفرات تیم کشتی ایران، قوانین آمریکا به شدت لحاظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، دو تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار است ۲۳ بهمن ماه در آرلینگتون تگزاس برابر هم به میدان بروند که صحبت های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران در یک برنامه تلویزیونی در روزهای اخیر باعث شده است تا صحبت از عدم صدور ویزا و یا حتی در نهایت لغو این رویداد نیز شنیده شود.

ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «تیم‌های کشتی آمریکا و کشتی ایران قرار است در رویدادی که برای ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است به نام «مسابقه در بالپارک» به مصاف یکدیگر بروند. موارد مربوط به صدور روادید برای هر یک از اعضای تیم ایران مشمول نگرانی های قانون حفظ حریم خصوصی است و به شدت مطابق با قوانین ایالات متحده خواهد بود.

سخنگوی ایالات متحده اضافه کرد: مسابقه در بالپارک یک رویداد ورزشی خصوصی و تجاری است که توسط REV Entertainment مستقر در آرلینگتون، تگزاس میزبانی و اداره می شود و در استادیوم گلوب لایف در آرلینگتون، تگزاس برگزار می شود. هر گونه سوال در رابطه با این رویداد بایداز آن نهاد باشد.

فاکس نیوز در ادامه آورده است REV Entertainment و ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا پاسخی به درخواست های زیاد فاکس در رابطه با اتفاقات حاشیه ای این دیدار ندادند.

۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
کد خبر: 23950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha