کارشناس مذهبی صداوسیما، رئیس هلدینگ گردشگری پارسیان !

حشمت‌الله قنبری، که در برنامه‌های مذهبی و گاهی سیاسی صداوسیما، به بررسی مسائل تاریخ اسلام می‌پردازد، به ریاست هلدینگ توریستی پارسیان گمارده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ حالا که این روزها  اخبار انتصاب های عجیب زیاد به گوش می رسد خبر رسیده  اخیرا حشمت‌الله قنبری، که در برنامه‌های مذهبی و گاهی سیاسی صداوسیما، به بررسی مسائل تاریخ اسلام می‌پردازد، به ریاست هلدینگ توریستی پارسیان گمارده شده است. این هلدینگ بزرگ، مجموعه‌ای از هتل‌ها و مراکز تفریحی که بیش‌تر آن‌ها در دوران پهلوی ساخته‌ شده‌اند و از مالکان خصوصی‌شان مصادره‌ شده‌ و حالا از آن بنیاد مستضعفان‌اند مثل هتل استقلال، هما، اوین،‌ آزادی و انقلاب در تهران.

سایت بنیاد مستضعفان در خبری آورده است:سید پرویز فتاح، با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به حشمت الله قنبری به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت ۲ سال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان» منصوب می نمایم.

با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.»

۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 23881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha