تصادف زنجیره‌ای ۵۰ خودرو با ۴ کشته + عکس و فیلم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان منطقه تشان به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به ۴ فوتی و ۲۷ مصدوم تاکنون شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا ظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور  بهبهان –رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد. 

وی افزود: در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است  و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز  در حال آماده‌باش هستند. خبرها حاکی از آتش‌سوزی شدید و مجروحیت سرنشینان خودروها است. 

افزایش تعدادی فوتی‌ها

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان منطقه تشان به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به ۴ فوتی و ۲۷ مصدوم تاکنون شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب اطلاع از این حادثه، سه تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند که با همکاری عوامل سایر دستگاه‌های امدادرسان مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

علت حادثه عدم رعایت سرعت مطمئن در هوای مه آلود

سرهنگ فرید کریمی زاده رئیس راه خوزستان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: این تصادف در دو لاین رخ داده است، در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند و در لاین مقابل، در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو تصادف کرده و سه خودرو آتش گرفته‌اند.

وی افزود: سه سرنشین یک خودرو سواری و یکی از سرنشینان خودرو دیگر جان باخته‌اند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: اغلب محورهای خوزستان در روزهای اخیر مه‌آلود هستند و شاهد چند حادثه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های اولیه، رعایت نکردن سرعت مطمئن در وضعیت مه‌آلود، عامل وقوع حادثه امروز بوده است، اما علت دقیق بعد از بررسی‌های کامل اعلام می‌شود.

۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 23837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha