مدیرعامل جدید شرکت خدمات عمومی فولاد ایران منصوب و معارفه شد+سوابق

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران با حضور دکتر عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و معاونان و مدیران ارشد ستاد سازمان و در محل صندوق برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات عمومی فولاد ایران،  دکتر عامریان در این آیین معارفه حکم انتصاب  آقای مهندس حبیب اله فیضی را به عنوان مدیرعامل و نایب رییس جدید هیات مدیره شرکت به وی اهداء نمودند.
دکتر عامریان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از آقای نقی زاده مدیرعامل پیشین شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، مدیرعامل جدید شرکت را مدیری جهادی، فعال و دارای سوابق مدیریتی ارزنده توصیف نمود و گفت: از ایشان انتظار می رود با توجه به تجارب مدیریتی مختلف و  عدیده خصوصا سوابق روشن و موفق در حوزه بازرگانی و فولاد با نگاهی تحول گرا و با برنامه ریزی منسجم در جهت فعال نمودن و بالفعل کردن ظرفیت های بالای شرکت اقدامات جدی و فوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرعامل صندوق بازنشسنگی کارکنان فولاد ادامه داد: در وهله نخست اقدامات، مدیریت جدید شرکت می بایست با شناخت و ارزیابی وضع موجود، بازتعریفی روشن در فرایندها و فعالیت های جاری انجام، تا با رفع موانع پیش رو به زودی شاهد بروز جهش و رشد توسعه ای شرکت متناسب با سوابق و انتظارات به حق صندوق و ذینفعان اصلی که بازنشستگان هستند باشیم.
وی در بخش دیگری از بیانات خود بر لزوم هم افزایی و همکاری بین کلیه شرکت های بزرگ تولیدی و فعال در زیرمجموعه و پرتفوی صندوق تاکید و افزودند که پرونده های کوچک و بزرگ حقوقی شرکت و مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی نیز در راستای دفاع از حقوق تضییع شده می بایست با اهتمام جدی و بطور برنامه ریزی شده پیگیری گردند.
دکتر عامریان با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای این شرکت، انتظارات خود از مدیریت جدید در دوره آتی را بالا بر شمرد و قول دادند که با انجام پشتیبانی همه جانبه و حمایت های لازم از سوی کلیه ارکان و مدیران ارشد صندوق، همکاری و مساعدت لازم نسبت به تصمیمات و اقدامات مدیریت جدید جهت امکان شکوفایی شرکت و مساعدت در پیشبرد امور بعمل آورند.
حبیب اله فیضی مدیرعامل جدید شرکت در ادامه جلسه ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل محترم صندوق و تقدیر و سپاس از زحمات مدیریت سابق شرکت در طی دوران تصدی، بر عزم خود و همکارانش جهت ایجاد تحول و جهش در شرکت تاکید و ابلاغیه انتصاب خود را از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و طی آیینی نمادین دریافت نمودند.
مدیرعامل پیشین شرکت نیز در پایان ضمن ارائه مختصری از عملکردهای دوره گذشته تصدی در شرکت، برای آقای مهندس فیضی مدیرعامل جدید خدمات عمومی فولاد ایران آرزوی توفیق نمودند

گفتنی است مهندس حبیب اله فیضی سرپرست  جدید شرکت دارای تحصیلات دانشگاهی و عالیه در دو رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید و حقوق عمومی به همراه تجارب مفید و عدیده در عضویت هیات مدیره شرکت های پتروشیمی مرجان، مدیریت طرح و اجراء خانه سازی ایران، صنایع آلومینیوم دورال، خودکفایی و احداث صنایع(شاخص)، پرسی ایران گاز اصفهان، حفاری شمال، پرسی ایران گاز کشور و ... در کنار حضور در سطوح اجرایی معاونت بازرگانی صنایع آلومینیوم، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی، مدیر نظارت بر پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت حقوقی و امور پیمانها و ... بوده که همه ای اینها بخشی از پشتوانه های این انتصاب شایسته در این شرکت خواهند بود.

۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
کد خبر: 23677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha