هیجان و جذابیت در مسابقات سوارکاری گنبد/قهرمانی به نام سرکش شیروان نوشته شد

۲۱۵ میلیون تومان برای قهرمانان سوارکار گنبدی برای مسابقات روز دهم هفته دهم سوارکاری زمستانه گنبد پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز دوم هفته دهم مسابقات اسبدوانی زمستانه #گنبدکاووس با شرکت ۶۰ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در روز دوم هفته دهم رقابت‌های کورس زمستان گنبدکاووس امروز (۱۰ دی ماه) ۶۰ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های ۳ ساله ، ترکمن، مبتدی به مسافت ۱۰۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ولی محمد علیزاده با اسب سرکش شیروان زودتر از خط پایان گذشت و موسی محمدی با اسب آی نام بصیر و رامین قهرمانی با اسب مهربد جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های ۳ ساله، ترکمن ، مبتدی و نبرده به مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که صادق ایمری با اسب ساوچی و فیض الله رجال با اسب صحرا گزل باسط و نیمااونق با اسب تهمینه مهربان سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های +۴ ساله، نژاد دوخون کلاس۶ به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد که رامین قهرمانی با اسب دل تیا ، موسی محمدی با اسب ریولیزا و موسی محمدی با اسب داز قره بولاغ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +۴ ساله، دوخون – کلاس۵ به مسافت ۱۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که نور محمد بهادر با اسب زرین بندر ، نیمااونق با اسب جان دی وان و کمال دلیجه عطا با اسب پائولتا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم اسب‌های ۳ ساله، دوخون– برنده به مسافت ۱۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب آماش ، نور محمد بهادر با اسب تسلا و آرمین آق آتابای با اسب کارابیگ مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم اسب‌های +۴ ساله، دوخون – کلاس۴ به مسافت ۱۶۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که صادق ایمری با اسب رگنار ، یونس اورکلی با اسب جنتلمن و نور محمد بهادر با اسب امپراطور گری مقام‌های اول تا سوم را از آن کردند.

 در پایان رقابت های امروز مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶گانه تعلق گرفت.
 

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
کد خبر: 23505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha