بازتاب اظهارات پدر طارمی در رسانه‌های پرتغال

اظهارات پدر مهدی طارمی درباره علت ناکامی این بازیکن در گلزنی در رسانه‌های پرتغال بازتاب داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی طارمی مهاجم تیم پورتوی پرتغال چند هفته‌ای است که نتوانسته برای این تیم گلزنی کند و به همین دلیل رسانه‌ها و کارشناسان بیش از پیش عملکرد او را زیر ذره بین برده‌اند.

علیرضا طارمی، پدر مهدی طی مصاحبه‌ای مشکل مهاجم تیم ملی کشورمان را روحی و روانی دانست و گفت به زودی این مسئله برطرف خواهد شد. این اظهار نظر پدر مهدی طارمی در رسانه‌های معتبر پرتغال از جمله اوجوگو و ابولا بازتاب پیدا کرد.

ابولا در این باره نوشت:" طارمی یک فصل دیگر گل‌های زیادی به ثمر رساند و هواداران پورتو را به وجد آورد؛ اما اندکی بیش از دو ماه است که قاتل ایرانی دروازه را گم کرده است. پدر این بازیکن تردیدی ندارد که این وضعیت «مشکل روانی» است؛ اما معتقد است که مهدی بر عدم اعتماد به نفس غلبه خواهد کرد."

علیرضا طارمی، در گفت‌وگو با مطبوعات ایران می‌گوید که توضیحی برای آن چه در حال رخ دادن است پیدا کرده است. وقتی از او سوال شد آیا این مشکل روحی و  روانی است؟  پدر طارمی گفت:" بله، همین طور است؛ اما این شرایطی است که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. ان شاءالله حل می‌شود و مهدی بهتر خواهد شد. او معتقد است که این دوره را پشت سر خواهد گذاشت. "

آخرین گل طارمی در ۲۶ اکتبر به ثمر رسید که پورتو با نتیجه ۱-۳ مغلوب سانتا کلارا شد و بلافاصله از جام اتحادیه کنار رفت؛ اما این بازیکن ایرانی سه روز قبل از آن دیدار در پیروزی ۳-۱ مقابل توندلا هت‌تریک کرده بود.

همه چیز درباره مهاجمی که در ۱۳ بازی ۹ گل به ثمر رسانده بود، خوب به نظر می‌رسید. اعداد و ارقام بسیار معقول بودند و پیش‌بینی می‌شد که او مانند فصل قبل یا حتی بهتر از فصل قبل که در ۴۸ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده بود، پیش برود.

سایت تریبونا اکسپرسو نیز با اشاره به این که طارمی ۲ ماه است، نتوانسته گلزنی کند اقدام به درج سخنان پدر این بازیکن کرد.

این سایت نوشت:" طارمی مانند هر مهاجمی با گل زندگی می‌کند؛ هر زمان که موفق می‌شود توپ را وارد دروازه حریف کند از شادی هواداران انرژی می‌گیرد. بازیکن ایرانی پورتو دو ماه است که از این احساس بی خبر است. پدر این بازیکن توضیح داد که این "بحران" یک "مشکل روانی" است."

روزنامه اوجوگو نیز مطلب مشابهی درباره گل نزدن طارمی نوشت و سخنان پدر او را نقل قول کرد.

۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 23454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha