جزئیات تازه از دیدار روحانی با رهبر انقلاب | عضو دفتر رهبر انقلاب: خیلی پیگیری کرد؛ دیداری معمولی بود

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: دیدار «حسن روحانی» با رهبر معظم انقلاب به درخواست رئیس‌جمهور سابق و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در پاسخ به مهر، در رابطه با دیدار اخیر رهبر انقلاب با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق کشور، گفت: مقام معظم رهبری همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته‌ و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور است و در دوره مسئولیت شان و برخی دیگر با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان.

وی در حاشیه کارگاه تخصصی بررسی «ابعاد روایت در خبر» که در مهر برگزار شده بود، افزود: به جز  ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با مقام معظم رهبری یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تصریح کرد: نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر ایشان انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود.

فضائلی گفت: بحث‌هایی هم که مطرح شده بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.

گفتنی است پیش از این، خبری مبنی بر دیدار رئیس دولت تدبیر و امید با مقام معظم رهبری در رسانه‌ها منتشر شده بود.

۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: 23447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha