هزینه اقامت حدادی هر شب سه میلیون تومان!

در جریان مجمع عمومی و فوق العاده فدراسیون دوومیدانی که امروز برگزار شد رئیس فدراسیون دوومیدانی از اقامت احسان حدادی در کیش با هزینه سه میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، مجمع عمومی و فوق العاده فدراسیون دوو میدانی برای رسیدگی به برخی موضوعات امروز برگزار شد که در خلال آن قبل از آنکه فروش یک واحد آپارتمان فدراسیون در تهران به رای مجمع گذاشته شود، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه خواستار موافقت اعضا شد و گفت: "سه واحد آپارتمان داریم که برای فدراسیون شر شده است. تا کسانی که مستاجر هستند می‌فهمند این آپارتمان‌ها دولتی و نیمه‌دولتی هستند، شروع به ایجاد مشکل برای فدراسیون می‌کنند. دو پیشنهاد داریم یکی خرید آپارتمان در تهران و دیگری خرید آپارتمان در کیش. از آنجایی که برای اردوهایمان در زمستان مشکل داریم، می‌توانیم از ظرفیت کیش استفاده کنیم. به همین منظور اولویت ما خرید یا معاوضه آپارتمان در کیش است.  

او افزود: مدیرعامل منطقه آزاد کیش همکاری می‌کند که بتوانیم این سه واحد آپارتمان را در تلاش اول قیمت‌گذاری و به همان میزان معاوضه کنیم. در غیر این صورت خرید و فروش انجام شود. این کار برای ما مزایایی دارد چون اسکان ورزشکارانمان در کیش خیلی سنگین است و الان شبی سه میلیون تومان هزینه اقامت آقای حدادی است.  مزیت بعدی در مورد تفاهم نامه ای است که با بلاروس بسته‌ایم و می توانیم در کیش اردو و دوره آموزشی مشترک برگزار کنیم. "

گفتنی است پیش از این هم در رابطه با هزینه های احسان حدادی از جمله عمل خارپاشنه او در کشور آلمان ، انتقادات فراوانی مطرح شده بود.  

۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 23436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha